~~~

Give Me Some Sunshine..
Give Me Some Rain..
Give Me Another Chance..
I Want Grows Up One Again...

nuffnang

~dipersilakan klik~

Followers

~~networkblogs~~

Tuesday, October 4, 2011

hujan dan air mata

salam semua....jika entry sebelum ni aku jadi SLEEPING BEAUTY .... tapi harini lain pulak kisahnya..aku jadi PUTERI CELIK....

sebabnya dari semalam...aku x tido..even bukan xnak tido tapi xdpt nak tido.... ade la terlelap kejap2...but x smpai 30 minit pun dan lagi yang paling bagus....aku still awake till now..wargh.. jam di lappy menunjukkan pukul 1.04 petang.. haishhh mata tolong la berehat...



HUJAN & AIR MATA
ini tajuk entry aku kali ni...
sekarang dekat tempat aku..hujan turun dgn lebat..beserta guruh dah kilat...
aku suke tgk hujan...so sengaje aku selakkan langsir..
air hujan yang jatuh menimpa tingkap aku...
aku renung satu persatu...
syukurnya aku dapat merasai nikmat berharga ini...

namun...dalam tawa ada tangis...
saat air hujan jatuh membasahi bumi..
air mataku kering menghilang di pipiku..


aku sedih..sungguh..aku sedih...
puas aku menangis..
mcm budak kecil kehilangan mainannya..



aku down..sungguh..aku down sgt...
macam orang frust bercinta...

tapi realitinya..aku tak tahu..
mengapa aku sebegini lemah..


dalam aku menyayangi orang lain...
aku lupa...sungguh aku lupa..
tuk menyayangi diriku sendiri...


 dan sekarang..biarkan aku sendirian...

 cause i need to think wisely...

 ronan keating- this i promise u

 and lastly ..i just wanna to thanks my dear AIN coz always be with me
i miss her so much...

adios amigos,

1 comment:

aein said...

miss u much tooo dear....hope to see u soon....huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...