~~~

Give Me Some Sunshine..
Give Me Some Rain..
Give Me Another Chance..
I Want Grows Up One Again...

nuffnang

~dipersilakan klik~

Followers

~~networkblogs~~

Saturday, January 17, 2015

REALITI atau FANTASI

Assalamualaikum,

Ku tinggalkan mu tidak beerti aku telah melupakan dirimu.. wahai en blog... HUKHUK..

Rentak tarian jari jemariku di atas keyboard seakan kaku tapi masih menari.. ha...paham x? dah lame tak menaip panjang2 ni ha..last taip panjang2 tuk FYP aka thesis..kekekkee..

Alhamdulillah masih bernafas,menghirup udara2 yang masih dalam kategori menyihatkan walaupun kekadang disulami dengan bau2 yg kurang enak. Arghhh,,..persetan itu semua... sudah nasib berada di bumi penuh warna warni, semua jenis manusia ada..redho jela walaupun hidung dah kembang kempis menahan...hahahaha.

Syukur juga diri ini sudah mejangkau umur di tahun baru 2015,...jeng3...umur adalah rahsia walaupun ia hanyalah angka... ape gunenye angka itu jika ditolak ditambah tetapi tiada lebih or kurangnya...

Macam biasa masuk je tahun baru semestinye azam akn berubah baru tapi bagi aku azamku hanyalah satu iaitu melaksanakan azam tahun 2014 yang xsempat aku langsaikan pd tahun 2013 sedangkan ianya sambungan azam tahun 2012 dan aku telah berazam pada tahun 2011 dan aku plan pada 2010.. hahhahhaa

Realiti atau fantasi azam2 ini? Bagi aku masih fantasi sebb masih xdapat laksanakan azam2 itu.. muahaha... macam mane dgn azam2 korang? adekah azam kita same?? silalah berazam untuk melaksanakan azam.

Melainkan nama korang azamuddin or azamimah..hahahhaa


adios amigos,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...