~~~

Give Me Some Sunshine..
Give Me Some Rain..
Give Me Another Chance..
I Want Grows Up One Again...

nuffnang

~dipersilakan klik~

Followers

~~networkblogs~~

Sunday, September 25, 2011

korean music wave 2011's concert

"Pada tanggal 24 sept 2011 yang lepas telah berlangsungnya   korean music wave 2011's concert     bertempat di Stadium Merdeka. aku melonjak kegembiraan melihat artis-artis Korea yang menjadi kegilaan aku membuat persembahan mereka. Seperti kucing hampir sampai waktu bersalinnya..begitulah aku..gelisah tak menentu...semuanya gara-gara penangan Kpop..


"dah2..cukup2..sy xnak dgr lg" bicara cikgu Bahasa Malaysia aku, Puan Maznah..orangnya sgt tegas dalam proses pembelajaran..ucapannya sebentar td membantutkan penyampaian cerita aku bersempena test oral...

"tapi kenapa cikgu" tutur aku dgn berhati2..takot2 gunung berapi dihadapan aku meletup dgn tibe2..nampak je lemah lembut cikgu ni...tp sekali die dtg PMS die..uishhh..kecut perut cikgu kt kelas sebelah..hahaha..

"cerita awak ni terlalu 'over'..do u know what over means?" ceh...speaking la plak kan.... "awak dpt D" dgn senang hati die bg aku markah..

aku yang ternganga  MySpace ni terus jd x puas hati ..."tapi..tapi...kenapa cikgu? ape salah saya? xsempat lg saya nk baca..cikgu dah suruh stop..mcm iklan dentyn je nih" bicara aku lagi...

"sebab sy dah tau awak x pergi pun konsert tu..ape ingt sy bute ke ape..sy siap naik atas pentas lg ..menari kongga...opss terkantoi..ehem2"...cikgu tu dah malu da....hahaha...dan  cube btolkan ayat die..."xde nmpk awak pun..so maknenye awak x pergi pun konsert tu..jd fakta awak salah" terang c cikgu dgn pjg lebar..

adoi kantoi la plak aku tgk kt utube je....desis hati aku...xjadi ni aku mesti fight balik "yela cikgu..tiket bapak murah,...paling murah pun rm138..gile hape sy nk pegi tgk....lau ade org blanje ok gak....ish,... cikgu lain la...dah kerja..sy student lagi cikgu..so cikgu kene ingt" puas hati aku dpt bl blik...

akhirnya kerana tau aku ni kepala masuk semut..cikgu tu hanya mampu mengangguk2 pahtu blah..hahahah

tp moral of the storyy aku sedih giler x dpt p tgk boyfie aku..Hongkiiiiiii..sarangheyo....


n aku sgt2 minat kt kumpulan Bigbang..tp sygnya boyfie 2nd aku x dtg..

2nd bf:daesung oppa..sarangheyo.. 

xlupe gak kumpulan ni..i love them so much 


hahahha..pape hal pom layan utube jelah....






adios amigos,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...