~~~

Give Me Some Sunshine..
Give Me Some Rain..
Give Me Another Chance..
I Want Grows Up One Again...

nuffnang

~dipersilakan klik~

Followers

~~networkblogs~~

Thursday, July 22, 2010

tangisan dalam diam


itu ayat paling sesuai tuk gambarkan mood aku skrg ni....gerammmmmmmmmmmm yg teramat sgt.....menangis tanpa keluarkan air mata..hebat bukan...bkn semua org dpt lakukannya.... makan hati tu da jd lumrah hidup aku.....xkenal waktu dan ketika...hari mahupun musim....menangis dalam diam tanpa sendu mahupun genangan air mata...aku benci tp bkn bermakne aku tidak cintakannya....benci dgn diriku sendiri mungkin.... keihklasan yg ku rasakan makin pudar di bawah sinaran mentari...makin luput dibilas air hujan....sesekali teddy bearku menjadi mangsa amukan naluriku...aku sedih....geram...menyampah tentu sekali..sukar benar tuk aku dptkan ketulusan perbuatannya..kejujuran tutur katanya...keikhlasan hati kecilnya....jauh sekali kebenaran janji2 manisnya....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...