~~~

Give Me Some Sunshine..
Give Me Some Rain..
Give Me Another Chance..
I Want Grows Up One Again...

nuffnang

~dipersilakan klik~

Followers

~~networkblogs~~

Tuesday, September 28, 2010

4th rayer


MySpace berbicara soal raye dikala bulan rayer adalah normal la kan...yg x normalnye berbicara soal raye time sebelum masuk bulan puase lg..hakhakhak....pape hal pom...
Assalamualaikum sume...salam 1 Malaysia...
hak3...so ckp pasal raye..rayer skunk sgt x best sebbnye dah x dpt duit rayer..kah3..lau dpt pom x byk..uish,...xsyok la kan..hahhaa...sesetgh org die x mengambil kire umur..selagi masih belajar..org itu akan mendpt duit raye..tp bg masyrkt aku...hanye yg bebudak kecik jek dpt..agak menyedehkan la..hahhaa...plg x puas hati yg kecik tu la dpt byk kot...x adil2..pdhl bebudak kecik tu..kompem2 la duit tu dikebas mak ayah diorg secara rasminya...
hahaha..cian kat diorg yg bersusah pyh kumpul tp last2 dpt kt mak ayah jgk...
hekhekhek MySpace

tp lau mak ayah tu simpan n menabung tuk mase dpn anak2 bgus la kan..jgn diorg bantai beli brg diorg plak..itu yg x patot2..

niway story pasal raye aku..xde feels lgsg taun nih..xde rase nk berjalan MySpace
@ lam erti kate lain menziarahi sanak saudar..so duk jela lepak kt umah jage umah n layan sesape yg dtg...kah3..tp biasenye diorg dah slg maklum..fmly aku memg xkan ade kt umah rayer 1st n 2nd...rayer 1st kami akan beraya kg ayah yakni umah aku la pd pgnye..ptg g kubur arwah nenek n jgk kg mak yg bersebelahan je pom... raye 2nd g kubur arwah datuk kt kemaman yakni kg sedare2 yg lain..so rayer ke3 bru ade umah..tp lainnye taun ni coz..1,2,3, n 4 msg2 xde kt umah..aku jela ngan ayah ngan abg....n adik yg laki bwh aku...tu pom lau die x g beronggeng ngan membe2 die...

so specialnye taun ni raye 4 la..aku n satu fmly g beraye kt kelantan.....rumah bakal paksu aku..
InsyaAllah lau ade rezeki..ehek... MySpace
due hati akan bersatu..yakni due budaya jgk...





adik aku xde keje amik gmbr nih

kumbg ni besar giler woo...adik aku jumpe kt surau


c hitam ni sgt comel...berebut ngan adik nk main..hahahaha
MySpace


replika ikan di depan rumah diorg

my beautiful mummy n her daughter..erkkk...kepale sape la sesat nih

3 hero malaya yg sengal2

teka sape yg capture gmbar ni sbnrnye...
MySpace MySpace
cam x kene jek iklan nih..rase apenye..kah3

oh benda alah ni rupenye...cam best


Pantai Irama Bachok, Kelantan




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...