~~~

Give Me Some Sunshine..
Give Me Some Rain..
Give Me Another Chance..
I Want Grows Up One Again...

nuffnang

~dipersilakan klik~

Followers

~~networkblogs~~

Wednesday, September 1, 2010

GG vs KK



Kisah ni berlaku lebih kurang setahun lebih yg lepas...aku menemani kawanku ke Tesco Kajang wat pertama dan juga terakhir kalinya...kawanku, Ah (name glemer die) terlalu confident yg die tahu jalan ke sane...dan akibatnya..kami tersesat sampai masuk highway...hahhaha....dua highway plak tuh..hahahha...Ah2...
tp itulah sedikit sebyk kenangan aku di bumi ilmu ini...

tetapi aku sebenarnye ingin berkongsi satu story yg lg sweet dr ini...setibanya kami di Tesco td...(allahamdulillah sampai jgk)...kami pom bergegas la mencri brg keperluan masing2...sebbnye Tesco da nk tutup....so..dlm suk mencari2 nih...aku terpandang sepsg suami isteri ni.. KK n GG...aku yakin diorg nih suami isteri sebbnye lam troli yg mereka tolak tu ade 2 org budak pompuan..comel sgt...sorg aku bajet lam setahn++ n sorg lg 3thn la kot....

Ape la spesel sgt diorg nih kan..hahhahaa...maap la gelak..xbek kot gelakkan org...yg speselnye korunk kompem xcaye punyer...si laki tu adlh GG sedangkan bini die KK....ape benda plak GG n KK nih..hahahah..

MySpace MySpace MySpace

GG=gemuk giler
KK=kurus kering

tujuan entry nih bkn la aku nk kutuk diorg...tp aku nk share sumting...wlpn diorg x perfect..i mean...bkn la ciri2 yg mcm sume org nk..tp diorg sgt bhgia..sweet giler kot..aku ingt lagi perbualan diorg..

KK: yang...nk mkn ape esok?
GG:syg x kisah pom..mkn darling boleh?
(pahtu diorg same2 gelak..yg pompuan tu pom main cubit2 laki die)
KK:syg nih...


oh ..gosh..really2 sweet....seyesly lau korunk tgk mesti terkejut..pompuan tu memg kurus giler n lelaki tu da mcm ahli sumo da...tp cre diorg..aku yakin..diorg bhgia....jeles aku tgk diorg...heee...siap da ade baby 2 org..thumbs up la kt diorg

MySpace

MORAL of the story...Rupa paras x penting..yg penting hati mesti mau baik ma...


Buat psgn nih..aku doakan diorg bahagia...semoga sampai ke akhir hayat diorg..amin.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...