~~~

Give Me Some Sunshine..
Give Me Some Rain..
Give Me Another Chance..
I Want Grows Up One Again...

nuffnang

~dipersilakan klik~

Followers

~~networkblogs~~

Wednesday, March 23, 2011

hah?? RAIN nk dtg???

"bia btol ni...wah..syokknye..Rain nk dtg beb...wlpn die dah jd ex aku...aku tetp tunggu die dtg M'sia" kata aku kt sorg membe aku... yg aku pelik ni minah ni selamber je..x mcm minah2 yg lain..lau sebut je name Rain..terlompat terlalak mcm kene sawann

"semlm die dah dtg la..asal la ko ni ketingglan sgt" jwb c minah ni..lam hati aku..cis2..xkan la ketingglan lg aku ni..."ko bia btol..gosip bru kot ni aku tgk kt tenet...Rain nk dtg M'sia wat konsert sempena ngan F1 bulan 4 ni..10 aribulan" aku membalas ngan tak puas hati...

"btol la..smlm die dtg..ko mane nk sedar..ko tido..semlm kan ujan lebat..raining je dr pg ke ptg" jwb c minah ni selamber..."cehhh..ko wat lawak ke??aku bantai kang" trus aku baling bear aku kt minah tu..kuang asam btol la..wat lawak x komersial lak die..hahah..kitorg pom sesame gelak..


tp aku xpuas hati gak...nape Rain?? bwk la pakwe aku dtg ...alala..Daesung yg comel2..hahaa..asal x bwk Big Bang dtg..ish3... pape pom..sesape yg giler kt c Rain ni...p la konsert die nanti..sebb aku x minat sgt die..aku kan setia..wahahahaha....

memetik satu sumber:


Menurut Razlan, pengarah acara Petronas Malaysian Grand Prix ini berkata, “tiada tiket yang akan dijual semata-mata untuk konsert.” Ini bermaksud, anda perlu membeli tiket perlumbaan F1, baru boleh mendapat akses ke konsert Rain.
Tiket C2 cuma berharga RM120, memberikan pemandangan terbaik di bahagian selatan, dimana anda boleh lihat dengan jelas kereta-kereta F1 mengambil selekoh. Manakala, tempat duduk di kawasan Hillstand – K1, C1  dan C3 cuma berharga RM60, dan merupakan tiket F1 termurah kalau dibanding dengan litar-litar F1 di seluruh dunia.

adios amigos,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...