~~~

Give Me Some Sunshine..
Give Me Some Rain..
Give Me Another Chance..
I Want Grows Up One Again...

nuffnang

~dipersilakan klik~

Followers

~~networkblogs~~

Thursday, November 10, 2011

CITA-CITAKU

ASSALAMMUALAIKUM...sesungguhnya menjwb salam itu wajib..cewahhh...apa khabar semua....aku sihat sgt..gembira di saat ini..terima kasih ya Allah...ehem2...okeh back to the story....


lama ku tinggl tanpa khabar berita...
sunyi sepi tanpa sesiapa dtg menjengukmu...
berhabuk ...
bersawang labah2 kamu....
hiba hatimu aku tahu....
maaf kupinta padamu blog...

ahak3....  MySpace

di saat lagu kpop rancak kedengaran... disaat gerak tari yang tak kurancang ...aku tenang disini..wlpn cuaca mendung menyembunyikan keresahan hati kecilku....cewahhh..bermadah ye ko putri...hakhakhakcem... maaf menganggu siaran...terbersin plak..ahak...

terumbang ambing hidupku...sungguh...tp bukan kerana aku dihanyut arus....
sunyi hidupku...sungguh...tp bukan kerana aku keseorangan...

aku tetap aku...aku ada CITA-CITAKU...ada impianku yang kukuh tersimpul dihati....

ARKITEK...yeah...itu dia...tetibe trase ingin menjadi seorg arkitek...atau designer...
yeah.... aku nak reka sendri rumah idamanku... jauh dari kesibukan kota..akan kubina ia....akan kubangunkan ia seteguh hati..aku kubentuk ia mengikut rentak yang ku mahukan....akan,...
kucalitkan ia warna keriangan hidupku....akan kuhias ia setulus yang kumampu.....dan paling penting...aku ku biarkan ia mekar disamping org yang kucintai.....





adios amigos,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...