~~~

Give Me Some Sunshine..
Give Me Some Rain..
Give Me Another Chance..
I Want Grows Up One Again...

nuffnang

~dipersilakan klik~

Followers

~~networkblogs~~

Sunday, September 15, 2013

PELUPA

selamat hari malaysia....kami ucapkan kepada semua..mitak mak nasi sepinggan saya mau makan kerna perut lapa.... (ikut rentak selamat hari raya) ..


So SELAMAT HARI MALAYSIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...
Hikhik...setelah lame xberupdate... harini aku bajet rajin bangun awal walaupun memang dah sah lg pengesahan yg harini cuti..padahal sebb aku lapa gile...so turun la g tapau..memandgkan smlm aku xmkn nasi hanya makan cococrunch habis sekotak...

Nasi lemak n bihun goreng done!! niat dihati tuk lunch sekali..tp rasenye x smpai pukul 10pg kompem habis,....dan pakcik nasi lemak tu seakan mengerti je yang aku tgh kebulur..so dia campurkan sekali mee kuning walaupun hanya seurat dua...terima kasih pakcik...haha

dan sebenarnya aku dah lupa nak share pasal ape..aiseh....

adios amigos,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...