~~~

Give Me Some Sunshine..
Give Me Some Rain..
Give Me Another Chance..
I Want Grows Up One Again...

nuffnang

~dipersilakan klik~

Followers

~~networkblogs~~

Friday, December 21, 2012

HEY LADIES!!






Ha..korang la yang mana mengaku ladies tu aku tujukan entry kali tuk korang. Ini bukanlah lirik lagu ROSSA tu ..ala yang macam ni

Sudah kubilang jangan terlalu yakin
Mulut lelaki banyak juga tak jujur
Bila sakit hati wanita bisanya nangis


Akan tetapi memang ada benarnya bak lirik di atas memang lelaki ramai yang tak jujur tapi tak perlu untuk kita menduakan mereka... arghhh..pedulikan mereka tu yang telah curangi anda, cari je yang lain NOKHTAH







euww pakcik...

HEY LADIES..dengar sini ye seseorang lelaki yang bermadah puisi dengan anda, memanggil anda dengan panggilan2 manja tidak bermakna mereka benar2 ikhlas dengan anda dan benar2 sayangkan anda.

Begitu juga dengan mereka yang anda telah kenal lama sebagai kawan mahupun kekasih hati. Yang anda fikir "OH!! HE IS THE ONE FOR ME" .

Tidak kurang mereka yang senantiasa menghadiahkan anda bermacam2 hadiah. Percayalah itu hanyalah taktik sahaja.

Termaksudlah mereka yang membawa anda berjumpa dengan kedua orang tuanya. Memperkenalkan anda sebagai pilihan hatinya mahupun sebagai menantu atau yang seangkatan dengannya.

Habis kalau semua tak ikhlas, macam mane nak tahu mereka ikhlas dan benar2 maksudkan I LOVE U and YOU ARE MY FUTURE WIFE, MOM TO MY FUTURE KIDS.

Hanya apabila seorang lelaki itu pergi berjumpa kedua orang tua anda dan meminta izin atau restu mereka barulah ikhlas dan benar2 sukakan, sayangkan anda.


INGATLAH

Lelaki yang mudah mengucapkan sayang itu lagi perlu anda berwaspada kerana dia senang untuk mengucapkan kata2 azimat itu kepada sesiapa pun. 

Lelaki yang membawa anda berjumpa kedua orang tuanya mungkin hanya taktik untuk menutup mulut kedua ibubapanye mengenai perkahwinan. Mungkin jugak disebabkan kedua ibubapanya yang tak kisah (well ..nowadays parent). Tak mustahil untuk mereka membawa gadis lain jugak.

Lelaki yang suka menghadiahkan anda hadiah lebih kepada memenangi hati anda. Tak kurang untuk menguji kepisau cukuran anda. Dan tak mustahil untuk mereka menggunakan alasan ini sebagai tanda kecintaan mereka terhadap anda.


So please...

DONT EVER PUT YOUR TRUST HUNDRED % TO THEM UNTILL THEY'RE GOING TO MEET & GREET YOUR PARENTS OKAI???

BUAT LELAKI SIAPA YANG MAKAN AIS DIE YANG SENGAL...



GIGI OK.....

***lelaki jangan terase dan jangan penuhkan comment box dgn ketidakpuasan anda..hahahaha

adios amigos




2 comments:

Izreen Lee said...

Salam
saya adalah peminat BIGBANG
since awak pun peminat bigbang,, so saya follow blog awak ni..

Putri Nur Amira Elisya said...

haha..thanks reen ..t i follow u back

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...