~~~

Give Me Some Sunshine..
Give Me Some Rain..
Give Me Another Chance..
I Want Grows Up One Again...

nuffnang

~dipersilakan klik~

Followers

~~networkblogs~~

Monday, October 14, 2013

Ku Akui

Assalamualaikum semua, sempena malam raya ni...aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha aka Raya Haji aka Raya Qurban dan kepada sesiapa yang tak dapat pulang beraya tu jangan sesedih ye, sebab kita serupa...uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....

Walaupun esok aku cuti tetapi apelah gunenye kan kalu setakat sehari, nak balik kampung pun dah makan mase 8jam..pergi balik mau 16 jam. So aku memilih untuk bertapa saje di perantauan ini.

Ok...actually aku yang berlagak,boss da bagi 2 hari cuti tapi taknak kononnye nak bodek boss la kan..nak tunjuk rajin bekerja..hahaa...nasib la kau temah sengsorang beraya esok. Orang makan daging kurban ko makan maggi cap daging.
peace sy buat lawak je

So nak dijadikan cerita lately ni memang aku tetiba jadi WORKAHOLIC , dah kenapa pun xtau, tu yang tak rase nak cuti tu.

Lagi satu dah buang tebiat duk baca MAJALAH PENGANTIN...




erk.. dah matang rupenye aku. Kalau dulu selalu je aku perhati kan maksu aku duk baca dan kumpul majalah ni. Aku pulak tumpang jugak la sekaki tapi just untuk tengok gambar sebab aku betul-betul tak suke membaca. Oleh sebab itu jugak la aku ambil jurusan yang tak perlu sangat membaca iaitu FIZIK...

Point? Saje nak bagitau..Haha..

Now aku mempunyai perasaan untuk membaca buku itu apetah lagi beli.. OH.,.TIDAK... nampak tak permainan hati dan perasaan kat situ.

Oleh sebab bermain dengan perasaan jugalah aku tengah melayan lagu Hafiz..Ku Akui..


Psstttt: Haritu aku jumpa mamat ni dekat Jusco.. Dikelilingi bodyguard yang auw2...Comey dan hensem jugak la kot... Krik..Krik... Ok..abaikan je part tu.

So dekat sini aku memang nak akui yang aku sebenarnya bukan peminat dia pun so aku tak ade la perasaan excited mahupun tergedik2 menjerit name die mase tu apetah lagi nak mintak sign or bergambar sekali.

Ikhlas tu mengaku..Lepas ni mintak2 tak ade la hard fan HAFIZ datang serang aku...Aku taknak jadi femes macam Budak Kapel Seminggu mahupun budak2 yang ntah pape upload video ntah pape tu apetah lagi jadi macam Bini Matyo...opss...Hahahahhaa....

Tapi...ada tapinya... suara Hafiz memang mantap so aku suka la lagu die berbanding lagu cintan cintun yang lain yang....ok...emm..yang ok...(tak sampai hati aku nak cakap.)

Itulah sedikit sebanyak komen aku sebagai juri yang tak berapa nak profesionalisme.

adios amigos,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...