~~~

Give Me Some Sunshine..
Give Me Some Rain..
Give Me Another Chance..
I Want Grows Up One Again...

nuffnang

~dipersilakan klik~

Followers

~~networkblogs~~

Tuesday, March 15, 2011

cik momo sakit

hi semua..sedih tau..mlm td..yakni semlm la... cik momo tiba2 kaku..tak bernafas... ntah kenape aku pom xtau.. puas aku ketuk2 die..tp still kaku tak bergerak... die memang pemalas..keje die tido je..tp bile aku sentuh or pegang die biasenya die akan bg reaksi...

tp lain pulak halnye semlm... yg aku sedih..kenape time2 aku perlukan die..die xde... "cik momo..kenape ni??..cik momo sakit ke???" aku cube berdialog dgnnya wlpn aku yakin dan percaya die xkan phm ape yg aku ckpkan tuh... still xde reaksi.. aku goncang2 badan die pom still same..kaku....

trus berubah air muka aku... sayu hati aku... MySpace  cik momo dah xde..."sob..sob.." aku cube kawal diri aku..tp xleh..aku sygkan cik momo ...die byk tlg aku ...tp skrg die dah xde... aku rase bersalah..dulu aku selalu x pedulikan perasaan die..selalu je aku biakan die sorg2..kdg2..aku tggl je die lam bilik...kejamnye aku...aku selalu pakse die buat sumting tuk aku..tp aku xpenah nk pk..penat ke die...lapar ke die....sungguh...aku menyesal skrg...

bak kata org..mase ade xdhargai..bila tiada mula menangisi...."cik momo..aku mitak maaf...sebb aku byk seksa ko"..... tp aku xsggp nk buang die...aku bertekad nk selmatkan die jgk..so tibe2 aku terpk nk bt jht... ape lagi mulakan operation kt atas die la.. hahahaha...  MySpace

rupe cik momo sebelum pembedahan..

tgk..ec perut cik momo..sihat je die..xde simptom2 sakit pom.ayakk


cik momo dibedah...ngeh2..berkecai...


tgk..cik momo dah idup balik..yeayyyy

pstt: exctely bkn slh cik momo pom..usb laptop aku yg misfunction...aiyakk..buat penat je aku bedah cik momo ni..n buang karan je seharian harini aku xdpt gune cik momo...

pesanan penaja..jagelah brgan nak2 gajet2 yg anda ade sebaik mungkin..krn tanpa mereka..siapalah kita...xdpt la buat assyment..so xleh la jdik student.. 

adios amigos,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...