~~~

Give Me Some Sunshine..
Give Me Some Rain..
Give Me Another Chance..
I Want Grows Up One Again...

nuffnang

~dipersilakan klik~

Followers

~~networkblogs~~

Friday, February 24, 2012

without love..i'm nothing (cont)

titis demi titis..ia jatuh...cepat2 aku menyapu airmata yg mula membanjiri mata kecilku...
sedihnya Ya Allah... 
"emy...emy..emy jgn la nangis"...ujar lelaki itu...sungguh hatiku sedih... lelaki yg sgt kukenali itu..kupandang dgn pandangan kosong...
"emy jgn nangis k..ayah ada..ayah ada kt sini" begitulah bait-bait ayat yg keluar dr mulut dia...

sebak hatiku hanya Tuhan yg tahu... menjadi btol lakonan Shaheizy_Sam ni dalam filem SEKALI LAGI ...


sedih dowh tgk cerita ni..wlpn dah berulang kali aku tgk...touching sgt...
dah la name mia tu emy... name aku tu....cewahhh..hahhaa...

menangis semata2 cerita..itu tandanya cerita itu best.. setuju x??
or xpun korang yg cengeng??? 

*******
hahah..aku tgglkan cerita yg baru sahaja sebentar tadi aku menontonnya dek kerana terlalu bosan...
untuk mendownload cerita baru..lappyku sudah kehabisan memori kosong...
untuk keluar menonton wayang...tiada insan yg sudi menemani diri ini..
untuk membeli cd/dvd sama jgk ceritanya..aku perlu keluar membeli kan...

"it's me honey" deringan kuat dr fon cabukku mengusir awan2 khayalan ku...
lantas ku capai dan tertera tanda mesej diterima..

melihat sahaja nama yg terpapar..hatiku berbunga riang.... mane xnye...
dah cinta hati yg msj...

 -i love him-


ape lagi..terus ku dail nombornya tanpa membalas mesej tersebut...
rindunya hatiku kepada c dia....
berbual la kami ..wlpn ku tahu dia tgh bekerja..bersungguh2 mencari dan mengumpul duit (nk kawin ngan aku la katakan) dia tetap melayan kerenahku yg memang ntah pape tuh..
ku ajak dia keluar memandgkan esok adalah hari cuti...
tp katanya tunggu c dia dpt gaji...

terus aku berbunga riang....
"kalu mcm tu kita genting nak b?" ujarku merengek manja (auww)
"syg ni x abis2 genting....ape yg best sgt kt situ..x bosan2 ke g sane" ujarnya tegas
terus aku sedih...yup..aku tau selalu sgt aku ke sane...bersama teman2ku..tp aku nk dia...dia xphm ke??aku nk spend time ngan die..itu je

-menghabiskan masa2 bersama-

salah ke???? nk happy2 ngan dia...aku x mengharapkan pun gaji dia..even aku pun ada gaji sendri....salah ke..sedikit sebanyak dr penat lelah aku itu aku habiskan untuk bersama yg tersyg??? SALAH ke???

xhabis dgn cerita td..air mataku gugur lagi...
inilah lelaki..sush sgt ke diorg ni nk phm....bila ajak keluar diorg jgk yg tanya nk kemana..bila bagitau..mula la itu ini..seribu satu alasan...

tapi xpe..aku faham...now dia dah bersungguh2 kumpul duit untuk aku jgk..aku bahagia..
xpela...ape salahnya aku mengalah kan...berkorban untuk benda sekecil ini...
nanti kawin ..ko holiday la puas2...ye x??? hahha.. ok la...

now aku sedar....aku happy dpt lelaki mcm kamu...
so you...my love...


and dis song is for u...

adios amigos,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...