~~~

Give Me Some Sunshine..
Give Me Some Rain..
Give Me Another Chance..
I Want Grows Up One Again...

nuffnang

~dipersilakan klik~

Followers

~~networkblogs~~

Thursday, February 23, 2012

without love..i'm nothing

assalamualaikum....

adeh..sakit belakang aku....inilah akibatnya terlalu lama meniarap...ish2..bruk perangai la anak dara....

******
lagu ziana zain masih berkumandang... aish... 2 hari ni dah jd fanatik ziana plak aku ni ha...

kemelut di muara kasih- itu lagu yg sedang berputar saat ini... yup..sesuai dgn jiwa aku skrg ini...

Seandainya dapat kau selam
Sambil mentafsir tasik hatiku
Cuma tenang di permukaan
Dan di dasarnya bergelora..
Persoalan demi persoalan
Membelenggu akal dan fikiran
Tidak ku temu jawapan
Seandainya dapat kulari
Jauh kupergi membawa diri
Sebenarnya langkah terkunci
Antara kasih dan juga budi
Chorus :
Mengapa kau juga yang kurindu
Walau sudah kutahu
Payah bersatu hidup denganmu

Engkau sungguh jujur dan ikhlas
Terhadapku..
Tak pernah walau dalam sekalipun
Kau minta ku membalas
Semuanya itu lambang kesetiaanmu
Bukannya mengaburi mata ini
Atau sebaliknya..
Chorus :
Kita bagaikan pertaruhan
Pada yang menyaksikan jauh manakah
Kita bertahan..
Jika ku tersilap pastinya..
Dipandang hina
Terlalu banyak sungguh halangan
Terpaksa ku terjang
Akupun tidak tahu
Apa yang ingin Tuhan tunjukkan
Adakah ini dugaannya
Hanyalah sekadar untuk menguji
Setiamu....
Seandainya hajat tak sampai
Tanah dan badan pasti berkecai
Terkubur harapan di liang cinta
Kasih ini kita semadikan.. 

highlite merah: 
Mengapa kau juga yang kurindu
Walau sudah kutahu 
Payah bersatu hidup denganmu

itulah aku tahu aku tp aku rindu ko jugak... eh.... ape ni... jap2..ni bab lain... 

**********
hahaha.... hi u olls.. lame aku menyepi .....lame jgk jari jemari aku x menari atas keyboard ni... kaku sudah.... jgn jd jari bangku sudah... wahhaha....

ok... hari ini? hurm?? hari rabu... bersamaan 23 februari... HAHHHH? 23 feb??? adoi...anda bia benar... OH GOSh....mane penah aku lupe tarikh ni ..now arini aku lupe..DAMMMM....

WHATEVER LA KAN...
happy birthday to u...
happy birthday to u...
happy birthday to u...
hope u'll success in whatever u're doing...ok??

xpe...wlpn aku lupe burfday ko aku xpenah lupekan ko..coz u're my bestie ever... sori my dear...lmbt wish....

hahha..lantak la kan..mcm la ko bace blog aku pom...

********

ok.... nak mula dari mana dulu ek... ok..cerita pasal hari ni... aku kembali ke mood hidup aku yg lama.. u know???



ha..tau x bosan tu ape??? tahu xpe... itu hidup aku sejak aku menyerahkan surat resign kerja...

wlpn byk suara2 sumbang memaksa aku untuk menarik balik surat itu.. 
arghhh..persetanan itu sume,...aku nekad....aku nak berhenti.. yap..now aku jobless...
wlpn agak rugi..tp itu what should i do...sebb aku sumpah x selesa kerja kt situ lg...

aku xkisah la org nk ngayat2 aku..kaco2 aku...in fact aku bangga..kerana itu menunjukkan aku hot..
(poyo jap)....tp yg aku stress..aku xleh nk buat kerja dgn aman,...seyes dowh...serabut perut..
duk text2 ...duk jeling2..pandang2 dr atas smpai ke bwh....duk miskol2....

arghhhhh..aku fedup... aku tgh kerja la...reti x bahase???? dats y aku kuatkan hati tuk berhenti....
tp kate org..ku sangkakan panas smpai ke ptg rupanya hujan di tgh hari....

lepas aku resign...lg teruk aku kene kaco...tp ok la...aku bt donno je...even berjela2 text yg aku terima..berdering2 fon aku berbunyik....

it's better dr aku nk mengadap diorg tu sume...

kalu muda n kaye..ok la jgk..ni dah la kerepot..bini due...ade hati nk ajak aku kapel...

n ade sorg tu..yup aku x nafikan die kaye....tp bt hape kalu ko tuh dah pgkt ayah aku....
nasib la aku ni bkn sembrgan pompuan....xde feel nk layan ko la...

arghhhh.... cepat2 ku usir awan kenangan kelabu itu dr menghantui ruang hotak aku...

ermmm... 

now...aku lonely..... tp aku still ade kawan2..mak ayah aku...n yg paling penting ade Allah yg selalu bersama hamba-hambaNya..wlpn hambaNya hampeh mcm aku....

without LOVE..i'm nothing....
*********

aku pom xtau ape kaitan entry aku ni ngan tajuk di atas..tp it'll be continue....





adios amigos,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...