~~~

Give Me Some Sunshine..
Give Me Some Rain..
Give Me Another Chance..
I Want Grows Up One Again...

nuffnang

~dipersilakan klik~

Followers

~~networkblogs~~

Wednesday, January 19, 2011

hisshh..citer ria???


salam..hola..hola..hola... MySpace mownim everybody..ahak....dah lame x update...wlpn bru 3..4 hari..jgn salahkan aku ok..ni sume slh tenet..hampagas btol la...tensennn..oit jaring ukm... nk keje tu...wat la btol2...rase nk penyepak2 je...aish...dah la tensen nk wat tesis kot..xpe2...sabo2...

agak2..lau bace tajuk entri ni mesti xphm kan..hahaha..ade aku kisah..hahaha...x2..mesti la kisah..blog aku kot.. sebenarnye aku nk story pasl ni..scroll ke bwh..
*peringatan: 13pg-sesiapa yg mempunyai heart attack or seangkatan dngnya dinasihatkan tidak meneruskan pembacaan entri ini..n kpd budak2 bwh 13 thn pastikan anda ditemani ibubapa anda okeh...

JENG..JENG..JENG....




hahaha..aku nk citer pasal ni je....ehek..seram kot..citer die mcm ni...alkisahnya pada mlm isnin lalu yakni 16 jan 2011... dlm 8.40 minit mlm...dlm ketenangan alam ..kedinginan mlm tu..aku mcm biase la..ngadap laptop on9...mase tu tenet ok la jgk..berbanding skunk yg mcm hampeh...
berbalik pada citer td..tetibe ketenangan mlm tu diganggu bunyik siren ambulance..terkejut gak la tetibe je(tibe2 je) hahaha...mula2 ingtkan ade bdk sakit ke..takpun terjun bgnan plak ke...so wat bodoh jela....

tp biase la kan...bebdk ni sibuk nk tau hal..aku pom excited la..g la kua kt hujung koridor...tp xnmpk pape pom...tanye bebdk kt citu..diorg xtau..so aku ngan hampe msk bilik blik..n smbg kerja yg aku bt td...on9 la..so aku pom bt la status kt fb pasal ambulance tuh...tup2 ade kwn aku..komen...

status aku: errr..apsal ade bunyik ambulance ni..hoho
komen die: ade bdk histeria...kt blok tett...n tett lg..

bace je 8 huruf tu..terus jantung aku dupdap2 la.. HISTERIA ??? oh goshhh...apekah?? kenapekah?? 1st time dlm 4 thn aku kt UKM ni..tetibe ade hal mcm ni..so curiuosity aku pom meningkat la..aku pom kebetulan ramai membe kt blok tu..so aku ym..diorg x bls..aku msj..same gak..aku pom kol...maka...dipendekkan citer..


ade sorg hamba Allah ni kene tett...dr maghrib lg...die g kt loji blkg blok die tu..xtau sebb ape kan..kebetulan kwn aku tu bilik depn bilik mgse ni je...so die dgr la..die la bercerita..time azan isyak mangsa ni menjerit2 kene rasuk...yela..kan azan kan..so pggl la ustaz..ngan pakguard2 sekali..ramai lak tu..mcm nk wat konvoi je...pahtu ade plak kwn aku yg brani g tgk..die ckp benda tu ramai..beranak pinak...smpai rumet c mgse pom kene,,...seram gak la..die duk meronta2 ..ckp nk ikut benda tu..benda tu pggl die ...ade plak yg kate tu saka mgsa tu..so wallahualam...yg lg seram..sampai kul 2 pg kot..duk menjerit2 lg..kesian dak tu...semoga die cpt sembuh..amin..


aku pom mula la seram duk sengsorg..mula2 nk g bilik membe aku..tp pk2 blik..lg la dkt tmpt ngan kejadian kan...so ngan muke x malunye aku g la approach dak dpn bilik aku..sebb kebetulan die pom sengsorg je..so tidur la aku kt bilik die..wlpn xleh tido pom sbnrnye..xtau la nape panas giler mlm tu..pdhl seminggu due ni sejuk giler kot..siap berstoking2..dah la ngan berdbr2nya...so stay up la aku smpai pg...
n seb bek jgk...isnin smpai hari ni..ade plak kwn aku dtg tido..so xde la pk sgt kan..benda ni xleh pk2 sgt je..lg kite pk lg mcm pggl die dtg..nak2 aku..suke pk yg pelik2..hahahah... MySpace nak2..ngan mcm2 citer yg aku dgr kan...tp tula..memg xleh nk tido sgt pom minggu ni...

byk gak la kes seram2 sepjg aku duk cinie..tp wat bodoh jela kan...kt mane2 pom ade je..
sedikit tips tuk korg..lau nk tau benda tu ade or x....darah korunk akn berderau..tersirap tibe2..ade la tu...banyakkan bace surah al-mulk n 4 qul n jgk ayat kursi sbg perlindungan diri...jgn terlampau berani..or gelak mcm kaum kerabat diorg,...nak2 pompuan..buruk perangai eh... tp lau dah takot sgt..smpai lupe kan..ckp je..aku x kaco ko..nape nk kaco aku..kan...

papehal pom...padaNya jua kita berlindung..n kita kene takut...

adios omigosss

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...