~~~

Give Me Some Sunshine..
Give Me Some Rain..
Give Me Another Chance..
I Want Grows Up One Again...

nuffnang

~dipersilakan klik~

Followers

~~networkblogs~~

Wednesday, September 14, 2011

_kisaH Hati_

tiap kali tgk cerita romantis..hati selalu terdetik ada ke tidak kisah romantis sebegitu di alam realiti ini...kisah cinta di atas bukit tinggi...di depan lautan biru.. di celah2 lalang nan tinggi.. dibawah langit yg terbentang.. ditengah2 bendang sawah...syantekkkkkkkkk..... aku cemburu..cemburu krn mereka di alam drama tv mahupun fantasi novel..kisah sebegitu...scene sebegitu biasa sgt dlm hidup mereka..tp aku...xpenah merasainya..wlpn sekali..tidak....sedih bukan??? MySpace







tp realitinya..ade aku kisah..hahaha...masalah aku lg bertimbun yg perlu aku fikir...so xde mase la nk pk benda alah mcm ni..tp lau dpt pegi..sonok gak nih..wahahaha... MySpace

tp itulah...kisah hati aku terlalu complicated....haiz....lainkali aku citer..


adios amigos,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...