~~~

Give Me Some Sunshine..
Give Me Some Rain..
Give Me Another Chance..
I Want Grows Up One Again...

nuffnang

~dipersilakan klik~

Followers

~~networkblogs~~

Saturday, December 24, 2011

2012's wishlist

ononom,....aku stresss..teramat..hari ni hari krismas..orang pakat cuti la kan..tp aku keje...tp..n tapi..n TAPI lg....aku xdpt pegi (thanks to u la ) bguslah tu.. dats mean org dpt gaji double ko pom dpt double jgk..cume bezanya..kene ptg gaji..double.....

si@#%%$$$^%^.(maaf terpakse ditapis :pg13)

xpela...anggap jela xde rezeki kan..wlpn..ko patot boleh pegi..tp risikonya..ko yg xnk bersesak2 ngan makhluk2 manusia yg sgt ramai..btol kan....

k...hari ni dah 25 disember 2011...lagi 6 hari kite nk berganjak ke tahun baru.. yehaaaaaa MySpace

so kite kene ad azam baru rite..wlpn azam baru tu sebenarnya azam lame tp direnewkan..mcm kite renew lesen...thn lepas xleh nk capai azam tu...bwk ke thn ni..n thn ni xleh capai lg..bwk lg ke thn dpn..wahahahhaa....

n kite jgk perlu ad perancangan or benda yg kite idamkan rite,.,.dats mean wishlist la tuh.... ni wishlist aku...aku pom xtau knape perlu buat benda alah ni..tp mcm best plak:

1) 1st sekali aku nk phone....sebb aku mengalami tekanan telekomunikasi...so i need a new one...diulangi I NEED A NEW ONE..aku x minat pom yg canggih2 sgt...cukup buat hati aku berkenan dah la..
iphone 4

or

live with walkman

or

w8 walkman 

2) kerja tetap...ononomm....aku jgk mengalami tekanan kerja yg x tetap..kehkehkeh..so hopefully  thn 2012 ni ad sinar rezeki aku dlm bidang kerjaya aku...


3) nak tukar status idup: maksudnya..dr single jd double... wahahhaa... lg maksudnya..mau tawin la tuh (mood heaven) MySpace maybe tunang la kot..kawin tuh macam complicated je dgn keadaan idup aku skunk ni


4) nak bau baru jugak MySpace

5) aku nak ni..nak ni...pergh gempaq beb lau aku dpt drive benda alah ni



 skyline

tp aku tahu tu angan2 dikala siang je..
so dpt yg ni pom ok..nak kereta sebijik...


 swift





adios amigos,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...