~~~

Give Me Some Sunshine..
Give Me Some Rain..
Give Me Another Chance..
I Want Grows Up One Again...

nuffnang

~dipersilakan klik~

Followers

~~networkblogs~~

Saturday, December 31, 2011

new year post

assalamualaikum ols...

ape cer 1st day d thn baru ni..aku bru jek bangun tido...n..terkejut sgt..coz...sedar2 je..umor dah meningkat setahun..padahal baru je semalam muda setahun...hahaha.. xpela..hadapila idup mendatang ni...cewahhh.. SEMANGAT... FIGHTING.... GAMBATE... CHAIYOK...YAKIN BOLEH GEMILANG...erk???

semalam semua org duk kecoh pasal bunga api la...icity shah alam la....what ever la kan....yg aku tahu aku hanya mampu tergolek atas katil due to flu....okeh..itu x brape best...yg paling best aku xde rase pape pom pasal tahun baru ni..adeh....

orang sibuk duk wish la...ape la.....arghhh..persetankan semua tu....umor makin meningkat..idup terumbang ambing lg...i really need a better future plan...arghhhhh...

#######

xsangka jugak aku berjaya merentas masa....selama ni aku ingt tu khayalan..dan angan2 ....mimpi indah di siang hari je..tp xsangka aku telah berjaya membuktikan kepada semua saintis didunia ni...aku mampu travel by time...ha..caye ke x?


seyes dowh..aku xtau la nape semalam..macam biase aku g toilet..nk cuci muka sblm masuk tido kan....dlm pukul 11.55 minit malam pd tanggal 31/12/2011..tau2 je..bile kua toilet dah masuk tahun bru....12.05 minit tggl 1/1/2012..perghhh..hebat..,esti doremon tertinggal mesin masa die lam toilet tuh..kehkehekhe

adios amigos,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...