~~~

Give Me Some Sunshine..
Give Me Some Rain..
Give Me Another Chance..
I Want Grows Up One Again...

nuffnang

~dipersilakan klik~

Followers

~~networkblogs~~

Monday, April 18, 2011

dreamzz..

hi dear...and dear and dear...

today nothing seem gonna be ok...erm..harini x brape nak ok...jari tertusuk jarum...semua benda nk jatuh..dah ilang daye apungan agaknye aku ni...haha...bdn pom x brape nk sihat..skit perut...sakit kepale...so lepas je telan panadol..trus je kroih2.. hahaha... anak dare ape la mcm ni..ahak... bru je bgn ni...dah pukul 5 lebih dr kui 1 lebih td..adoiya....

hmm...wanna know my dream?? aku mimpikan ....arghhh... x sggup nk ingt ..ngeri dowh...cpt2 lari...ahak2.... la duk bace buat pe lg..lari la korunk oi....aku mimpikan dinasour..hahahahhaa....idunk 1..mate 4....hahhaa....tp yg lawaknye aku rindu kt dinasour tu..hahhahaa....

ok2...aku seyes ni...aku mimpikan orange...em..nyum2 sedapnye dimakan dikala panas terik mentari ni..lau buat jus lg nyaman..ahhh..bestnye.... tp masalahnye..ia bkn buah..tp my cat name orange..hahhahhaa...

see..orange kene buli ngan adik2 aku,.....grrr

rindu my orange...tp ade lg satu yg aku mimpi..haiz...nape semua yg aku rindu..aku mimpi ni...arghh...ahakk2...wlpn bgn2 je tido..aku senyum meleret smpai telinge..heaven gile ahhh....



tp yg aku benggangnye ngan celcom ni..sebb anta mesej kt ku...grr....ape kaitannye plak??? pelik kan..kan,..kan lg...yela dgn mesej yg masuk tu...ringtone yg kuat bagai nk pecah telinga aku..dah mengejutkan aku dr mimpi indah td...grrr...nk smbung tido pom dah asar...nk mghrib pom...

ahak...so terpkse la berhenti setakat ni... buat manusia lam mimpi sebentar td....moge2 bahgia n success selalu ye..ahakkkk...

i'll be dreaming.....of u....always be u..although  u not been mine,...



adios amigos,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...