~~~

Give Me Some Sunshine..
Give Me Some Rain..
Give Me Another Chance..
I Want Grows Up One Again...

nuffnang

~dipersilakan klik~

Followers

~~networkblogs~~

Friday, April 22, 2011

mimpi yang sama

hi korunk... harini sabtu...so bile dah sabtu..weekend la..bile dah weekend tu..kompem2 la ramai yg kua ..xkisah la...kua bersama family ke..kengkawan ke..paling x pom mesti ngan kekasih hati..ye x??? dulu aku pom mcm tu la...weekend je..kua....kua je kompem habis duit..hahhaa...

tp tu dulu..skrg aku dah insaf dah...(in fact sebenarnye dah pokai skrg..hahha)... so tatkala semua org kua membawa diri..aku mcm biase la..bukak je mate mengadap lappy..bukak je..lappy...lappy je online jelah kerjanye..xpun main game..xpun update blog...tu pun bile mood rajin dtg menjelma...

aku nk citer pasal "mimpi yang sama" ..alkisahnya...sejak sehari due ni..aku bermimpi benda yg same...kate org..lau kite bermimpi benda yg same..ade petandanye... dan yg paling penting..mak aku penah ckp..lau kite mimpikan arwah yg dah meninggal dunie..n dlm mimpi tu arwah x berckp..dats mean memang btol..bkn mainan syaitan...

tp mcm mane halnye lau kite mimpikan sumbody yg masih hidup ttp die x berckp lam mimpi tu..bahkan makin aku kejar die..die makin lari/menghilang...dah lamer aku  x mimpi mcm ni..skrg ni muncul lg...nk katekan aku byk fikirkan pasal si die lam mimpi ni..xde pom...

syok kejar die..smpai lah aku ke satu tmpt..mcm dewan kuliah... duk mencri die.. tup2..aku terjage... tgk2 jam pukul 2 lebih nk masuk pukul 3...panas jgk la..sebb ngah mimpi syok ...so ..smbung balik tido...aku kembali kt tempt aku stop td tu..mcm video la..leh pause2..hahha....

so...aku smbung mencri die... tp dah tak jumpe... alkisahnye plak..aku pegi satu tmpt...mcm toilet..then kwn aku pggl...masuk balik dewan kuliah td...ku tgk..begku mcm ade xkene..then cek iphone aku..ade je..paling penting...ade surat yg aku nk bg kt sumbody..tp dah terbukak..dats mean ade org bace surt tu... trus aku leh tau sape.."die la" sape lagi,...

tup2 aku tersedar lg...arghh..kaco btol la..tgk2 bru je berganjak sepulut minit...dats mean bru pukul 3 sumting... so smbung balik tido...trus smbung dr part aku berhenti td... n yg seterusnye.. t aku cite balik..ahakk..coz pjg sgt..yg paling xleh blah..aku ingt satu2 perjalanan mimpi aku td....

adios amigos,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...