~~~

Give Me Some Sunshine..
Give Me Some Rain..
Give Me Another Chance..
I Want Grows Up One Again...

nuffnang

~dipersilakan klik~

Followers

~~networkblogs~~

Friday, April 22, 2011

terkedu...

dup dap..dup dap jantung aku...terkedu...terpana sebentar...4 5 kali aku tenyeh2 mate aku ni..betapa aku x percaya ape yg aku tgk sekarang ni... seyes..aku terkedu...
MySpace


pakaiannya dah mcm mat gian atau budak2 yg sgt2 sosial..yg mane lahir ditgh2 kotaraya Kuala Lumpur,....dgn fesyen rambut yg sgt2 menjelekkan aku... dah mcm samseng...seluar koyak rabak...nampk lutut dan peha...


betapa manusia ni boleh berubah tanpa kite sangka2 kan... uwaaaa.. MySpace yg paling aku sedih..sob2..mamat tu... mamat yg aku minat dulu... dulu die sgt2 la skema...comel je ..kecik... tiap kali tgk die..mesti berbunga riang jantung hati aku.. arghh..heavennye MySpace
comel mcm budak ni

perkenalan aku ngan die bertitik tolak apabila aku dan die sama2 menjadi pengawas library... tmbah2 syok aku bila kuketahui die merupakan sepupu kpd bff aku.. walaweiii... tp yg aku bengangnye..c bff aku ni..ku bagi name die Z.. c Z ni suke la usik aku dgn c mamat ni ...malu eden..ahakk... (smbil gigit2 jari) MySpace

bertambah hancos jantungku..bila melihat status die..in relationship with sumbody.. sob2...moga bahgia...same cantik..same comel... cuma xkusgka kau berubah sebegitu rupa.... even kau x mengenali diri ini... itu tidak mengapa.... sob3.. MySpace

hahhaa..poyo lak minah ni (aku la tu) ..hahha... jgn slh phm ye...tu cinta monyet2 zmn2 dahulukala je tu...now..i'm hepi with my life....

setelah 8 thn xdengar khbr berita c die ni... tup2 ..berjumpa aku fb die..ape lagi add la... untuk pengetahuan korunk... bru je seminggu 2 ni je aku dpt kontek balik kwn2 lame mase sekolah rendah dan menengah dulu..tu pom dgn adenye teknologi seperti facebook... credit to Mark Zuckerbeg...

inilah salah satu kebaikan laman sosial ni..dpt menghubungkan balik tali pershbtan mahupun persaudaraan..ttp
jika ditinjau dan dikaji lebih lanjut..xdpt disangkal lg,..ia juga menyumbangkan gejala sosial yg makin menjadi2..

pokok pangkalnye..niat kene btol...

adios amigos,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...