~~~

Give Me Some Sunshine..
Give Me Some Rain..
Give Me Another Chance..
I Want Grows Up One Again...

nuffnang

~dipersilakan klik~

Followers

~~networkblogs~~

Monday, October 11, 2010

10.10.10


assalamualaikum...

oyeahh...i'm back..har2....setelah berhari2 x update...so harini terase nk share sumting.....well...da ownernye agak pemalas nk update..so rase cam hambar jek blog ni..hahha...ade story yg nk dshare tp disebbkan kesibukan n jgk kemlsan so lambtlah updatenye....

story pasal tarikh ni kan...tarikh 10.10.10 yakni 2 hari lepas sgt unik..so ramai la berlumba2 nk cop tarikh ni nk kawin la..tunang la..ape la kan...bgus la mcm tu...untung diorg yg kawin or ade hari bahagia time tarikh ni..coz sgt unik...(most of the people says) tp bg aku..tarikh 20.20.2010 lg syantekk...ye daq??? tp atas org la kan...hahhahaa....

ramai la artis2 yg melangsungkan perkahwinan pd hari tersebut..antaranye:



Datuk Dr Sheikh Muszaphar Shukor dengan pasangannya Dr. Halina Mohd Yunos


Aqasha atau nama sebenarnya Firdee Akasyya Rosli dgn Noor Baizura Mohd. Sabri,

itulah antara artis2 yg aku tahu la..hahahha..tp jgn xtahu pada tarikh ni mesti ade yg menyambut hari jadi kan...same to one of my frens....namenye Kharulnisa Nadiah....yg telah mencecah umur 22 thn pada tarikh tersebut...

che nad..hepi burfday to u....sori aku curik gmbr hang..kah3..bg hang femes seket..


tetapi biasela kan...
dalam sesetengah individu bergumbira menyambut hari bahagia masing2 ....tercetus satu tragedi..yg sgt2 menggemparkan Malaysia..siapa sangka di tarikh keramat ini Allah turunkan satu peringatan buat kite semua...

" kemalangan yang mengorbankan 12 nyawa dan 38 lagi cedera di Kilometer 223, Lebuh Raya Utara-Selatan berhampiran Plaza Tol Simpang Ampat, Alor Gajah, Melaka kelmarin.

Dalam tragedi pada pukul 6.40 petang itu, bas Ekspres Delima yang dalam perjalanan dari Melaka ke Kuala Lumpur terbabas lalu merempuh pembahagi jalan sebelum masuk ke laluan bertentangan dan melanggar sebuah van, tiga buah kereta serta sebuah bas lain."

inilah secebis story pasal eksiden tuh... eee..ngeri syiottt....ade la rakan2 maya aku yg upload gmbr2 eksiden ni..tp seyesly x sggp nk tgk.... nauzubillah.... ade yg xde kepale..tgn n dah x nmpk rupe....


giler teruk....
n ade byk lagi la gmbar2nye...ttp aku x sggp nk upload..ngeri wehh...nk lg info check dis photo album
pape hal pom....pandulah berhati2....wlpn kita semua sedia maklum..jodoh pertemuan..ajal maut..sumenye di tgn Allah SWT....ttp mencegah lg baek dr merawat...ok??

takziah buat semua keluarga mangsa..n buat yg beragama islam...same2 lah kite sedekahkan al-fatihah buat diorg...semoga mereka ditempatkan di kalangan org beriman..amin...

so...aku pom nk kene blah ni...got to go...daaaaa.....
MySpace

have a chill days....uwaaaa..berlambak keje....kekeke
MySpace



2 comments:

anak merdeka said...

mmmm...lepas tahun 2012..dah takde tarikh yang menarik lagi...Al-Fatihah kepada mereka yang terkorban n takziah kepada keluarga mereka... btw..ade ke tarikh 20/20/2010 tu..haha...

putri nur amira elisya said...

cehhh..typing errror la...
20.10.2010

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...