~~~

Give Me Some Sunshine..
Give Me Some Rain..
Give Me Another Chance..
I Want Grows Up One Again...

nuffnang

~dipersilakan klik~

Followers

~~networkblogs~~

Friday, October 22, 2010

boleh hilang jari???

eee..seram kot lau kehilangan jari..wlpn jari kaki..tulah persoalan aku....kakiku yg terkepit pintu nampk makin worse....seharian semlm aku xletak ubt lgsg coz die dah menunjukkan tanda2 tuk sembuh..luka dah bercantum..tp pg ni lain citer lak....bgn2 jek rase skit...cek punyer cek..bengkak rupenye....

dgn kepakaran yg tiada lgsg dlm diri aku ni...aku beranikan diri jd doktor bedah....hoho....aku cucuk pakai jarum bg kuar air nanah tp x mcm nanah pom die jernih..org tue2 ckp tulah air bisa...saat tusukan jarum cecah je...argghhhh.. MySpace aku menjerit kesakitan....gile best....terus berdenyut2..adeh...makin teruk plak..nk g PK (pust kesihtn ) pom ari ni tutup..sabtu...camner ni.,...risau plak aku,.... so terpkse la teruskan kreativiti aku ngan membalut menggunakan tisu yg mane sblm tu dh letk ubat..minyk gamat....pahtu saletipkan xnk bg tercabut n kene air...

so sape2 yg berpengalamn tuh...should i g jumpe doc??? t lau jumpe kan die perli lak...kate benda remeh..xjumpe kang makin teruk..pahtu mula la doc tu nk marah2..sebb lmbt g dptkan rawatan...hoho

3 comments:

Anonymous said...

Panggil je lah sape-sape pergi klinik ukm kat luar tu,jari kau dah mula hilang warna merah ke tak?, baik kau cepat-cepat pergi. kat jari ni susah sikit nak jahit ke ape-ape ke.

putri nur amira elisya said...

tu mr or mrs anonymous: aaa...tenks coz sudi bg feedback....rase dah ok ...just kene letak ubat selalu...die xdela terkoyak balik...

Anonymous said...

skg jari ada jual la..biar je dia ilang dulu..beli jari baru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...