~~~

Give Me Some Sunshine..
Give Me Some Rain..
Give Me Another Chance..
I Want Grows Up One Again...

nuffnang

~dipersilakan klik~

Followers

~~networkblogs~~

Tuesday, October 19, 2010

malang x berbau..

sebab lau berbau xde la kaki aku tersepit kat pintu..haha.. siott je pintu ni.... dush2 kt pintu MySpace amik ko...jht sgt g kepit kaki aku.. hahahhaa... MySpace selame dah 21 thun aku hidup..ni la 1st time pintu x puas hati ngan aku..dah la tgh2 mlm...xtau nk watpe..aku balut je ngan tisu byk2..letak minayk gamat..then saletipkan..hahaha..kreatif x aku??? nk g klinik mane ade transpot..maka menahan la aku kesakitan itu..sabor jela....teruk jgk la luka tu..terkoyak beb ec jari kakiku...n hampir menggoyakkan kuku sekali...eee...gile ahh..sakitnye Allah SWT je yg tau...sebb rumet aku..ist2 lg da tutup muke xnk tgk..hahhaa..maka terpkse la aku jd doktor kpd diri sendiri...

kejadian mcm ni sebenarnye nk ingtkan kite kpd pencipta kite..n..kene selalu berhati2...MALANG X BERBAU...sebb tu org tue2 ckp mcm tu..terer btol diorg kan...ttp tula..ni bkn la kejadian yg teruk penah aku alami ..coz aku dah alami mcm2 dah...ingt lg zaman kecik2 dulu...

alkisahnye...tumbang la satu pokok kelapa..so org kg pom potong2 la kan... yang aku n the geng plak boleh anggap tu sbg satu permainan..ape lg..kitorg naik atas..then main golek2...haha..best gile wooo... MySpace tp tula..bygkan btg kelapa tu pendek je(dah dipotong) tp yg naik atas..mak aihhh...satu lori manusia..ape lg..ade la yg terjatuh (aku la tu) hahaha...ape lg..kene la lenyek ngan btg kelapa tu....

menangis aku... MySpace sakit wooo....tulang aku hampir patah...so mak aku dlm duk berleter2 tu pom heret aku g jumpe dukun...yg tukang urut2 ni la...so...skrg ni aku still leh rase effect die...bile pusing2 je tgn aku..ade la bunyi sound effect..hahaha.....mcm2...

tulah salah satu story aku zmn kecik2...tp ade lg syok...aku saje nk test power superhero aku..so aku terjun la dr jambatan.. MySpace (ketinggian aku anggar lam 4x ganda tinggi org normal... tp xsure la coz mase tuh aku darjah due) ..hahaha..best gilerrr beb...tanpa ade tali keselematan ,...WARNING: JGN TIRU AKSI INI DIRUMAH... hahahahhaa..tp yg lagi kelakarnye..air cetek je..seb bek la..lau x mati lemas la kau jwbnye....tp..aku pom xtau nape aku leh terjun...tp aku slhkan syaitam2 durjana yg tolak aku..coz mase tu dekat2 nk maghrib...seblm tu aku ikut ayah n abg aku g amik ikan kering yg kitorg jemur kt tepi pantai..so time balik..aku la yg last..terkedek2 MySpace ikut rentak diorg yg jln laju nk mampos...

tibe2...kedebommm... (aku jatuh)..ape lg panik la ayah aku turun g selmtkan aku..seb bek ayh aku bijk jgk la..dibuatnye die pom ikut terjun...xtau la nk ckp pe..hahahhaa.... seb bek la... aku just tersedak...(terminum air sungai tu je) n xde pape yg teruk jd... SYUKUR sgt2... hahaha...

tak ketinggalan jgk..bab terjun menerjun ni...aku penah jatuh lgkang..mase tu aku tadika..dah la time ni hujan lebat..(musim tengkujuh) so penuh la longkang tuh ngan air..nk dijadikan cerite mak aku nk g kedai seberg jln nung..tp aku menangis nk ikut jgk...ntah mcm mane..xnmpk jmbtn..aku lari2.. masuk longkang..hahhaha...seb bek jgk..longkang tu rendah je...kire aku duk lam tu nampk kepala je..hahhaha.. (story ni mak aku cerite..so lau mak aku tipu aku maknenye korunk pom kene tipu la)..hahahaha....

byk lg la kenangan2 aku zmn dulu2..ttp xleh la story sume..t xde feels la idup aku..hahahah...

adiosss... MySpace

3 comments:

Anak Merdeka said...

hahahha....ganaz btol hang nie..

cikygsgtcomelllllllllll said...

sy ialah saksi kejadian peristiwe tersebut.very the seram one.mengintai dari celah jari shaja lah.wuwu

Putri Nur Amira Elisya said...

anak merdeka: hahaha..no komen beb...belum citer pasal haiwan lg..adeh....hahaha

cikgu yg sgt2 comel: hahahha....xpe2..buatnye u poengsan lg i gelabah..gagaaaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...