~~~

Give Me Some Sunshine..
Give Me Some Rain..
Give Me Another Chance..
I Want Grows Up One Again...

nuffnang

~dipersilakan klik~

Followers

~~networkblogs~~

Saturday, February 26, 2011

hotfm dan aku


"weh mira..sejak bila ko keje kt HOTFM ni wahahahaa...."
itulah bunyik mesej yg aku dpt bru kejap td..
"cettt...agak2 la nk wat lawak pom bro"
aku bls balik...
apesal plak mesej mcm tu..dah la x bg slm..bertuah punyer budak..disebbkan sgt curious aku bukak la radio kt fonku..and cari siaran HOTFM...cett lg..punyer la sush nk cri line..duk dlm gua ke ape aku ni... last2 dpt gak dgr wlpn ade sound effect mcm semut merayap.. hahhaaha MySpace

so..dgr la aku hotfm..a'ah btol la ade minah name amira jd dj...erk..tp ape kaitan ngan aku?? ape2?? haha..cacat la kwn aku ni..haha..agak2 la nk memain pom.... boleh thn gak suara minah ni..mcm anne pom ade..erkk.. jgn mara r kak dj..hikhik..kiding jek...

tup2..berangan la aku yg jd dj kt stesen radio yg terfemes kt m'sia ni..fuhhh...mau ramai gile peminat ni..hekhek.... i olz..i'm dj amira koya..hahaha...eh..hello....koya2 x main la... tp ade gak la berangan mcm mat jenin..nk try test jd dj..ade can x??

tp yg aku agak fedup...masuk ni dah 10 kali kot aku try daftar jd ahli HOTFM..tp xleh pom..ishh..benggang beb... rugi kredit jekkk...huhh..xpela..demi HOTFM tercinta..hahaha ....



adios amigos,

3 comments:

aienzunnur said...

klaka la minah ni

aienzunnur said...

klaka la minah ni

Putri Nur Amira Elisya said...

hikhik..bengang beb...ishh,...tau x camner nk daftar??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...