~~~

Give Me Some Sunshine..
Give Me Some Rain..
Give Me Another Chance..
I Want Grows Up One Again...

nuffnang

~dipersilakan klik~

Followers

~~networkblogs~~

Tuesday, February 15, 2011

i'm stuck...guess where?? in da toilet...grrrr

salam n pagi semua..okeh tgh bengang ni...td disebbkan perut yg memakse suruh kuarkan kesemua isinye..aku bergegas berlari2 berkejaran ke toilet tanpa sempataku amik baju..

sebelum tu aku duk dgr org bertukang buat kerja..mule2 aku bajet lam toilet..so menahan la kesakitan yg amat dahsyat ...oleh sebb x thn sgt aku redah jgk g toilet..tu pom slps aku pasti kerja2 tu bkn kt toi..btol tekaan ku..kerja2 tu kt bilik ampaian...ade sorg pkcik tgh buat kerja...so cpt2 aku berlari..

mitak2 die xnmpk aku..sebb die khusyuk buat kerja...so dah setel urusan ku...nk kuar2 je toilet..ade sorg budak pompuan masuk..die bgtau ade lelaki diluar sane...aku dah tau dah...tup2 dgr cm ramai...so setelh bertanya kt pompuan tu...sah ramai..

lam hati aku...aisehh...buat gathering la plak brader2 ni..siap pasang lgu jiwang...n berkaroke same...pdhl yg buat kerjanye sorg je..yg lain dtg menyibuk memeriahkan majlis adela...adeh,...dr suare yg aku dgr..aku bajet lam 3 or 4 org..korg bygkan..xkan mcm tu aku nk redah jgk kan...dgn berkemban tahap gojesssnye..kompem mamat2 tu cair tgk aku..wahahaha....

so terpkse la aku meyepikan diri lam shower...almost 20 minutes ok...n berdoa ..hoping that guys not coming in here..lau masuk lam toilet wat kerja..mati aku..xkan nk tido lam toilet kot..mau hypotermia aku...erkk benda alah ape tuh???

so moral of the story berhati2 la nk g toilet..grrrrr...
mode: bengang MySpace

adios amigos,

2 comments:

aienzunnur said...

kahkahkah..

jahat xx?

fatihah sulaiman said...

ala, berkembang je pon.
rilek2 sudah.
hahahhaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...