~~~

Give Me Some Sunshine..
Give Me Some Rain..
Give Me Another Chance..
I Want Grows Up One Again...

nuffnang

~dipersilakan klik~

Followers

~~networkblogs~~

Friday, February 11, 2011

org pelik dan mimpi ngeri

assalamualaikum sume... MySpace

semlm hari jumaat mcm biase rutinku menuju ke fakulti tuk berjumpa prof yg tercinta..erkkk...tersyg la...tup2 mcm biase jgk la..rutin dia..die  bz ok.... so dr mase ku terbuang penat2 dtg jumpe tp xleh jumpe..maka berjanji la tuk lunch sesame ngan kekasih hati tercinta...tp punyer la lmbt mamat ni,.

melangut la aku kt luar pjbt tuh..n dlm2 duk melangut ni..tetibe muncul seorg brader ni lalu n tetibe die berhenti tuk cium bunga yg ade kt dlm pasu berhampiran tmpt aku duduk... dlm hatiku "erkk..nape die cium bunga tu??? ade bau ke??" then x sampai seketika..mucul lg seorg pakcik..n ku agak lectrer la dr gaya die...pom same berhenti cium bunga..tp bunga lain..." erkk lg aku kopius"



 tak lame lepas tu..lalu lg seorg brader...kt tmpt yg same ...tp die mcm malu2 nk cium bunga tu..haha..then kitorg main tgk2 sebelum die berundur n menyorok tepi pasu bunga..mentang2 la pasu bunga tu besar...then duk main intai2 ngan aku.."erkk..xtau la nape ngan die..but i'm guess he waiting sumbody..tp xtau la...

ok..habis part org pelik ...mlmnye plak..aku ade janji temu dinner jgk..so dlm pukul 10 dah balik bilik..n mcm biase melangut jgk tp dpn lappy... then dlm area kul 11 mase duk landing2 atas katil..tetibe terase seram sejuk..xtau la nape... tp xseriau kot... then dah solat sume nk tdo..jgnkan basuh kaki siap bace doa sblm tido lg..tp hisshhh nape mimipi yg bukan2...erkk

mula2 mimpi aku dikejar satu makhluk..xsure la ape..yg pasti aku pom makhluk yg pelik...penat2 lari..xtau cmner leh smpai umah...then aku tersedar...n smbung balik tido..mimpi lg...kali ni mimpi someone in my house kene tettt..(rasuk) xsure la sape..mase bomoh duk buat keje die..aku kt tangga dpur ngan kakak aku..xsure la buat ape..then tetibe terdgr bomoh tu suh benda tu balik..tp yg ngerinye die lalu kt tgga yg aku duduk tu..btol2 dpn mate aku..warghhh..tp aku tkt nk tgk die..aku tgk bwh je...pakaiaan die compang camping..n die ade kaki..erkkk...
then aku tersedar...ber debar2..huhu..mase tuh kul 3 lebih bru..nk smbung tido dah xleh..so melangut dpn lappy.... smpai la subuh....n pas solat2 semua..bru la mate berat balik..so smbung tido...tp hishhh..mimpi lagi..kali ni kecoh satu rumah...ade binatang pelik masuk rumah org ...nk kate tikus..besar...xtau la benda ape...so duk kelam kabut la xnk bg die masuk umah kitorg...tp orange (kucing aku) tetibe hilang..ish..dah kene mkn ke die??? uwaaaa... then terjage... bgn sat...tgk lappy..then smbung tido balik....mimpi lagi..tp lupe ape die..wahahahaha....

 adios amigos,

1 comment:

beyl said...

http://kasihmommy.blogspot.com/

heh makcik yang suke mimpi pelik...meh join giveaway neh..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...