~~~

Give Me Some Sunshine..
Give Me Some Rain..
Give Me Another Chance..
I Want Grows Up One Again...

nuffnang

~dipersilakan klik~

Followers

~~networkblogs~~

Sunday, February 27, 2011

pasal teh ais


"assalamualaikum semua"...
waalaikummussalam warah matulwahiwabarakatuhhhhhhhhhhhhhhhhh (tu dia..aish..budak2 lau jwb slm cikgu die mau penat c cikgu berdiri nk tunggu leh duduk...die punyer tuhh tu mau dkt 8 harakat)
dan selamat pagi cikgu"...

erkk..tp asal terbalik jek cikgu ni..bkn murid yg kasik salam ke?? haha..bantai jela...ni verc aku...cikgu mc...bkn cikgu ponteng,...tp cikgu mira comel..ahaksss

"sila duduk murid2....baiklah hari ini cikgu akan bercerita tentang teh ais ye"...

tiba2 berdiri seorg murid..ali namenye

 "cikgu..cikgu...kenape cikgu nk bercerita?? cikgu mls nk ngajar eh?? cikgu nk tido mcm cikgu yg dlm citer masam-masam-manis tuh"

yg lain ape lg bantai gelak sedas due..

cisss..cisskkekk..cissburger punyer budak....(lam hati sabo jela) "ali..." panggilku lembut...."ali kan bru 5 thn...bdk2 kan suka cerita2...ali x suke ke??"

tersengih2 die..."syukeeeeeeeeeeeeeeeeee cikgu..."

"woi...mane leh suke kt cikgu la..nanti pakwe cikgu marah la" ..sampuk c anis pula...

trus pecah hilai tawa bebudak yg lain...mcm2 ragam dan mimik muka leh tgk..ade yg gelak...smpai terganga mulut....ada yg smpai nampk gg ronggaknya..ada jgk yg terkekek2 geli hati...

"dah2...ni nak dgr cerita cikgu x ni??? aku cuba meleraikan kekusutan yg melanda kelas pg tu...

adeh..mau mati melayan anak2 murid tadika alam fantasi aku nih..hahahahah...

sebenarnya cikgu nak cerita pasal teh ais ni...eh2..salah sound...aku nak citer pasal teh ais ni.. hikhik MySpace

dah2..nak tau citer ke x ni..adehhh... ni hal..ni semua pasl teh ais ni la..ishhh..benci..n benci lg...aku xleh nk tido...tipu la plak...xdela la..lgsg xleh tido..dpt tido 3 jam jek... ade plak yg menyampuk kt status fb aku...

" kira ok dpt bgn semula...buat nyer keras aje."

cettt..menyibuk jek mamat ni..hishh..kang ade jek yg aku block nanti kang..kenal pom x..hahaa...

bila dah xleh tido..tergolek2 la aku atas katill..internet jgn ckp la..dr tgh hari lg buat hal...mau jek aku baling laptop aku ni... MySpace bak kata pepatah "kerana nyamuk kelambu dibkr" huhhh... tp kira aku waras lg la.. giler kot nk baling laptop..ko ingt ni laptop mainan yg budk2 duk wat main..yg ada api warna-warni?? yg ada bunyik tu..ish....

ini laptop ok... acer aspire 4740 beb...mase aku beli die baru kuar..hahaha..tp sethn yg lepas la..ko ingt murah ni??? 3 k beb... lam ringgt malaysianya 3 ribu beb... ish..mau kene karate ngan mak aku ni...hhahahaaha ....

dah xleh tido..golek2..bosam..smbil dgr2 lagu..msj la adik aku ngan membe2 aku...tp biase la..lam pukul 2 sume dah senyap tggl adik aku jek...melayan aku smpai kul 2 lebih... borak punyer borak... last2 die pom nk tido... tp lam duk borak2 tu..ishhh..ni yg seriau ni...seram ni...dgr la plak anjing duk menyalak..giler lamer...

ishhhh.. org ckp die tegor sumting..ishhh..tp dah2..jgn pk yg bkn2 ye cik adik comel...cool beb,...cool....
MySpace


cool la sgt.... trus pasang lgu kuat2..mau pecah gegendag telinga aku pasni..hahhaahah .... so smbung golek2... tup2 tertido..sekali terjaga kui 5.24 minit pg... nk smbung tido kang..kompem subuh nenek gajah...hahaha.... so... here i am.. typing this entry.. MySpace


adios amigos,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...