~~~

Give Me Some Sunshine..
Give Me Some Rain..
Give Me Another Chance..
I Want Grows Up One Again...

nuffnang

~dipersilakan klik~

Followers

~~networkblogs~~

Wednesday, April 28, 2010

macam2....

hahaha...'selenge'...tu la perkataan yg sesuai tuk aku harini...mcm2 jd..haha...ade klaka ade sedey...tp sebelum tu...Alhamdulillah...examku da setel..walaupun seblm masuk td aku agak gelabah....xtahu mcm mane tp tula yg terjadi..aku tertinggl kad matrik...nasib baik harini trase nk bwk purse,...fuhh..lega....boleh gune ic..tp tu pun aku jd blurr...siap g tanye pengawas bertugas lg...samada boleh x gune ic..hahaha...sbr jela....haha....tp yg sedeynye.....hmm..aku nampk wajah kebencian tu....nk tegor slh..x tegor pun slh..lastly aku amik keputusan wat bodoh je....then keluar je dewan exam..aku x toleh kiri kanan da...trus g tunggu bas tuk g library lak....

tibe2 dtg sorg budak pompuan nih...aku knl die..tp gitu2 jela... "em..kt mane nk tunggu bas eh?" die menyapa...aku dgn muke pelik pun bgtau la "kt sini la"...so perbualan tu pun berlanjutan sampai la bus dtg...tp yg kelakarnye...die bertanye" umur awk brape" aku membalas "agak2 awak?" die pun berkata "21 @ 22 kot" ....aku sambil tersenyum2 "lebih kurg la tu...21 actually"...aku da leh agak ape yg die akan ckp nextnye..n memang tepat pun..."tula..td tgk mcm muda lg..nk kate 1st @ 2nd year x mgkin sebb dulu penah jumpe mse 1st year"..hahahaha ..aku ape lg ..gelak la...."a'ah dulu kite satu kolej...memang selalu org ckp mcm tu la" hahaha..aku sambung gelak..die still lg pot pet2...lastly kami berpisah dlm bus n aku pun memang turun awal dr die....destinasiku library..

memandg hari ni last due date buku tu...terpakse la hantar jgk...ni lg satu cerita kelakar...aku amik keputusan hantar buku2 tu m'gunakan mesin je...yela kan..ape gunenye teknologi lau kite x me'gunakannya....so sesampai je kt mesin tu..aku pun dgn rilex mengeluarkan buku...tibe2 dtg seorg lelaki ni...melihat die yg hanya memegang sebuah buku je..so aku beri laluan tuk die gunakan mesin tu dulu....sebb aku punyer byk..(5 buah kot..besar2 n tebal2 lak tu) tp nk djdkan cerita mamat ni pun 'selenge'..die masukkan terus buku tanpa menekan button mulakan...mula2 aku tgk je..ttp memandgkan die agak gelabah..so aku gtau la..."emm..kene tekan tu dulu" die akhirnye bersuara "eh..ye ke.." hahahahhaa...ape la mamat tu..sbr jela...aku ape lg tersengih la sorg2..nk kate aku cantik..xpun..cumil ade la..xtahu la kenape die leh gelabh mcm tu.... hahhahaa....

da setel urusan buku tu...aku ke bus stop berdekatan tuk tunggu bus pulang ke hostel...setibanye bus 6K, aku mula2 nk tanye dulu driver tu..pegi za'ba x..tp memandangkan die tgh bergayut..then aku just naik je....n seperti yg dak2 ukm tau..bus 6K sampai dkt FTSM je..mula2 aku nk turun..tp memikirkan kene jln tgh2 panas ni, aku amik keputusan nk pegi komuter n amik bus ke za'ba dkt komuter tu je..ttp...tibe2 hatiku terdetikk "alah..jalan jela..." aku ape lg kelam kabut la turun..hahahaha.....sabar jela......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...