~~~

Give Me Some Sunshine..
Give Me Some Rain..
Give Me Another Chance..
I Want Grows Up One Again...

nuffnang

~dipersilakan klik~

Followers

~~networkblogs~~

Wednesday, April 28, 2010

tido yg tak lena

Jam baru saje berganjak ke pukul 3.05 am tatkala aku tersentak..terjage dr tidur dgn cara yg sgt kasar...yg pasti bunyi benda terseret yg agak kuat berjaya mengejutkan aku dr mimpi indah...dgn jantung yg berdegup kencg dan separa sedar kulihat rumetku sdg mengemas...trus aku menyambung kembali tidurku yg terganggu...namun lena itu cuma seketika...dlm pukul 3.26 minit pg aku terjaga lg..kali ini pundi kencingku yg menolak2 memakse aku untuk ke toilet secept mgkin...dan setelah berfikir lebih 10 kali akhirnya aku mengejutkan rumetku, menemani aku..dlm tak sampai hati krn ku tahu die pasti bru melelapkan matanya namun aku terpkse....thanks to my rumet...

aku teruskan pgku dgn mentelaah nota tuk kesekian kalinya...namun moodku tuk study hanya setakat 20 minit mungkin...nak menyambung kembali tidurku..ku takut terlewat bgn tuk exam pg nanti... lalu ku ambil keputusan untuk melayari internet..dan sudah tentulah laman facebook yg menjadi pilihanku...seperti biasa stp post2 akan muncul di homepage dan...hati aku dipagut pilu tatkala membaca post teman2 ku...sedihnya aku...rupa-rupanya aku x diperlukan sbg temannya...tdk ku pinta tuk mereka mengangkat aku sbg teman karib @ bestfriend mereka krn ku tahu itu hak masing2..ttp ku sedih krn bgku setiap seorg kwnku itu adalah teman karibku... tidak hanya bermakne aku berkongsi rase dgnnya barulah ku aggp die teman karibku...ku jua mengetahui diri ini tidak sempurna...mcm manusia lain...perasaan jeles, sensitif, trase, jht kdg2 mesti ade...n ku akui aku sgt sensitif sebenarnya....

just untuk information kwn2ku... ku terpakse bt begini..untuk aku mengelakkan diriku menangisi pemergianmu...ape yg tersilap..tersalah..ampunkanlah diriku...ape yg terlebeh terkurg ..halalkanlah..wlpn susah nk ku akui namun hakikatnya..aku sedikit ego...ku bknlah kwn yg baik tuk kalian...aku sedar itu...jasa2 kalian tidak akan kulupakan...sungguh...maaf jua ku pinta krn tidak sggup mengiringi pemergianmu..telah puas ku cuba kuatkan diri ini berjumpa dgnmu tuk terakhir kalinya..namun hatiku menegah,...katanya lebih baik begini...dan aku biarkan masa2 genting itu berlalu..jika kau ingin tahu wahai temanku..ingin aku memelukmu tuk kali terakhir..sungguh...tidk mahu ku lepaskan...krn selepas saat itu..tiada lg insan2 spt kalian menemani hari2 ku...tdk akan ku lupa tempt2 kenangan kita bertamu...di tasik kejut..di warta...di mcd pkns..dimana2 tempt kita penah bertamu...maafkan aku...air mataku gugur jua di saat ini.... wlpun telah ku cuba menahannya...
dan saat ini aku sudah kehilangan kata... to all my beloved friends...kamu semua adalah shbt karibku... ttp specially buat noor mazira razali, nurfarahida rahmat, noor azniza mohd noor, isma faezah ismail dan nurul radhia reza refdzi thank you so much 4 our precious time together... buat ira n fara..maafkan diri ini....

FRIENDSHIP NEVER END LIKE THE TIME DID
GOOD LUCK JUA UNTUK LAST PAPER PG NANTI


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...