~~~

Give Me Some Sunshine..
Give Me Some Rain..
Give Me Another Chance..
I Want Grows Up One Again...

nuffnang

~dipersilakan klik~

Followers

~~networkblogs~~

Saturday, April 17, 2010

kisahku di suatu ptg~~


di suatu ptg yang syahdu....angin bayu membuai perasaan..pepohon nan kehijauan....di kaki langit yang indah....dan aku tetap disini...merenung langit yg semakin menghitam....tanda2 si hujan kesedihan....gendang2 jelas kedengaran....amaran utama si guruh....dan aku....tetap jua disini..melihat burung2 yg galak berterbangan...pulang ke sarang....membawa habuan....atau mgkin jua tidak..mencari tempat berteduh..dan aku....tiba2 tersenyum....andai kata aku menjadi burung..akan ku terbang ke kafe..mencari nan sesuap makan....tuk mengalas perut yang meminta....oh....sesgghnya aku sgt lapar..wee~~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...