~~~

Give Me Some Sunshine..
Give Me Some Rain..
Give Me Another Chance..
I Want Grows Up One Again...

nuffnang

~dipersilakan klik~

Followers

~~networkblogs~~

Tuesday, April 27, 2010

Di Hening Malam

Tidurku terganggu...dgn terpisat2 ku buka mata ini....kepalaku...aduh...sktnya terase menusuk-nusuk....berdenyut-denyut saraf2 di sekelilingnya....emm...perlahan2 ku cuba tuk bgn....ku bersandar..."kepala ni bt hal lg" desis hatiku sambil memegang kepala persis org migrain lagaknya..."migrain" hm..mungkinkah penyakit itu yg sedang ku alami skrg? "tekanan darah normal..perlukan rehat yg cukup..awk byk berfikir ni" terngiang2 kata2 doktor Pusat Kesihatan UKM, cantik orgnya...berbadan dua...bertuah si lelaki yang sah memilikinya....ku alih pandgn ke perutnya yg memboyot....6@7 bulan maybe...mesti comel baby yg bakal lahir itu nanti secomel ibunya....awan2 khayalanku berlalu pergi tatkala melihat badan rumetku sedikit bergerak...indahnye melihat die tido...dan aku?? masih lg terawang-awangan seorg diri...lantas ku capai handsetku..."argh...padam" aku sedikit kecewa...."pukul brape ni" hatiku tertanya2..lalu ku gagahkan diri turun dr tempat beraduku sebentar td..ku hayunkan lgkah ke arah meja tulisku..jam loceng KFC kucapai...tertera angka 2.08 am.."argh...masih awl rupenye" aku bermonolog lg....teringat akan handsetku yg padam..lantas ku capai dan ku chargekan baterinye..."da lame kau berkhidmat tuk aku ye..da uzur da kau... asyik pdm je..kau pun sakit mcm aku jgk ke??" dalam waras aku bermonolog dgn handsetku yg berusia genap 2 thun jika tdk silap pengiraanku...Aku duduk di birai katil...setelah puas mencuba..akhirnya skrin headsetku berfungsi.."hidup pun kau"...dlm keadaan mcm ni...kepalaku terfikir benda yg bukan2.."na'uzubillah" detik hati kecilku....aku lantas ke menu.,mencari option new message...smbil menaip msj..ku berharap...die di sana memblsnye...setelah 5 minit berlalu..tiada lgsung tanda2 msjku akan berbalas.."hmm..tentu die da tido..." aku berfikir sendri...namun..di saat aku ingin berputus asa..nada upin dan ipin "btol3" kedengaran.."yes" aku tersenyum...die msh blum tido @ maybe terjage sebbku......die....org yg syg ku syg selain dr kedua ibu bapaku...die insan yg sgt istimewa...insan yg membuatkan hatiku berbunga riang...insan yg selalu di sisi menyapu air mataku tatkala ia gugur ke bumi...insan yg x penah lekang menemaniku dikala susah mahupun senang..."thanks b...dikau selalu ada untuk sygmu ini" sebak dadaku seketika...asyik bersms dgnnya...jam sudah pun berganjak ke 4.03 am.... dan ubat selsema yg ku telan sebentar td juga mula menunjukkan kesannya..mataku sedikit tertutup...lantas ku meminta izin tuk meneruskan tidurku..malahan die pun begitu...

Gudnite b...
I love U....
Sweet dreamz....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...