~~~

Give Me Some Sunshine..
Give Me Some Rain..
Give Me Another Chance..
I Want Grows Up One Again...

nuffnang

~dipersilakan klik~

Followers

~~networkblogs~~

Thursday, August 5, 2010

+= fairytale =+


Masing2 mesti ade impian atau cita2 tersendri..xlupe jgk fairytale zaman kecik2 dulu kan... mesti tau citer snow white .. cinderella ... sleeping beauty .... dan mcm2 lg la... at least slh sorg mest pk nk jd camtu bile besar nanti..termasuk la aku..hehe...then bile meningkat remaja plak..mula la gila novel...ala cintan cintun tu... jika tanye aku... 1st novel yg aku bace tajuknye Bicara Hati coretan penulis yg menggunakan Damya Hanna sbg name penanya...


Mengimbau balik 4 thn yg lepas..time semua org tgh pulun study tuk SPM..ttp berlainan dgn aku yg tgh angau melayan novel... hahaha.. itulah kenangan yg plg aku ingt time kt boarding school dulu... dan setiap perkara itu mesti mempunyai sebbnye dan aku..mula menggilai novel apabila pd suatu mlm yg agak sepi..ku lihat seorg temanku ini kushyuk mentelaah sesuatu...dr kesamaran mlm itu...aku dpt liht objek yg dipegangnye..sebuah novel rupenye.... sejak itu aku mula tertarik untuk same2 membacenye....Juliana Agusi, itulah name org yg telah mengenalkan aku ttg dunia novel... sejak itu jugalah aku mulai jatuh hati dgn dunia imaginasi yg dicipta dr novel2 tersebut...





Tetapi itu semua hanyalah khayalan yg ditokok tmbah dr cerita asal.... menjangkau umur 20 tahun dimana itu adalah angka awal dunia dewasa, aku mulai sedar kebenaran itu... dunia realiti tdk sama dgn dunia novel...namun hari ini...jam ini...tekaanku meleset...bru aku tahu ,tidak semua garapan novel itu rekaan semata2.... seorg wanita telah membuka mataku... jika benar keajaiban itu ada... aku sgt menantikan ia...mungkinkah kisah hidupku boleh dijadikan novel???

Aku ingin sekali tahu... Mungkinkah jua ada sinar yg aku cari selama ini... pelangi yg ku impikan adakah akan termakbul... penah jua ku katakan akan ku cuba garapkan kisahku menjadi kisah yg bahagia,semoga ada sinar yg menantiku... amin ya rabbal al amin....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...