~~~

Give Me Some Sunshine..
Give Me Some Rain..
Give Me Another Chance..
I Want Grows Up One Again...

nuffnang

~dipersilakan klik~

Followers

~~networkblogs~~

Sunday, August 29, 2010

## nak balikkkkkkkkk ##


sgt3 x sabar tuk balik umah....4 days to go...heeee....miss my mum n fmly very much..miss my orange too....tu pun lau die idup lagi la...


this is my orange...

my younger sister...


my younger brother-macam lalok jek mamat nih..hahha


my eldest brother (dark blue t-shirt)
my younger brother (orange t-shirt)
due2 sengal (sumbak in bahase ganu)


my mum (in the middle)
yg lain no need to mention coz not important..har3


my uncle n his nephew..dats mean..my cousin la..har3

my 'maksu" n my sister (in bride's gown) gown ke??? hahaha

who else...

MySpace

oh2.... i miss my father n my others makcik n pakcik...hahhaha....

MySpace

xde plak gmbr diorg..maklumlah shy2 cat nk bergambar..zzzz.....

to my sister.." SELAMAT PENGANTIN BARU"
walaupun da masuk 2 bulan..hak3...






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...