~~~

Give Me Some Sunshine..
Give Me Some Rain..
Give Me Another Chance..
I Want Grows Up One Again...

nuffnang

~dipersilakan klik~

Followers

~~networkblogs~~

Tuesday, August 10, 2010

@@@ KenAngan TerinDah @@@

$ebenarnye kenangan tu xde kaitan ngan gmbr ni pom...tp dgn ayat kt bwh gambar tu.. WE ARE BEST FRIENDS....hahhaha...dlm duk syok2 menjawab satu application kt facebook td.. ade la satu soalan ni berkaitan ngan saat plg kelakar bersama ngan sorg membe aku ni...tibe2 teringat kembali zaman muda2 dulu...mase time matrix...kitorg punyer matrix ade kerjasama ngan UNIKL...so nak dijadikan cerite sorg membe ni aku pggl die nurul, terpikat la plak ngan sorg mamat UNIKL tersebut...dan disebbkan ianya sebuah cerita...maka mesti la ade kesinambungan die kan..hahhaha..

Al-kisahnya....matrix kitorg ni unik seket sebb kelas tuk dak2 UNIKL ni bersebelahan ngan hostel dak pompuan..n yg pastinya plg hampir ngan dorm aku la...so ape lg excited state la sorg kwn aku ni duk menyekodengkan diri...nk2 plak cube (kiub) nurul ni btol2 sebelah kelas diorg je..maka jdlah ia port skodeng kami secara rasminya...hahahha


Mangse penyekodengan kami pulak kami bg die name manje..ana UNIKL..hahhaha..btol2 meroyan la membe aku ni kt bdk laki td....plg xleh blah..aku la yg jd exco mencoverkan c nurul ini td tiap2 kali kami melakukan aktiviti harian ini.... ceritanya berlanjutan apabila kami jgk berkongsi laluan yg same dimana laluan td iaitu tangga,...kami gunakan tuk turun dr kwsn hostel kami manakala bebudak UNIKL ni gunakan tuk ke kelas diorg....

So peluang yg terhidang kami gunakan sepenuhnye..tiap2 pg kami sengaje menggunakan laluan itu dgn harapan akan terselisih ngan c ana itu..hahhaa..tp yg xphmnye...aku plak yg lebih2 excited mengaturkan penyelisihan itu..hahhaha....



~~~~nakal btol la kami....hahhahaa...rase nk gelak je..ni pun duk tersengih2 menaip coretan ni..hahahhaa~~~~

1 comment:

Anonymous said...

hahhaa..such a funny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...