~~~

Give Me Some Sunshine..
Give Me Some Rain..
Give Me Another Chance..
I Want Grows Up One Again...

nuffnang

~dipersilakan klik~

Followers

~~networkblogs~~

Wednesday, August 11, 2010

*** tragedi di hari 1st puase ***

1st time jugaklah aku kene gastrik
..oh ..goshhh .... tp allahamdulillah berjaya jgk mengharungi ramadhan pertama ini.... wlpn da mcm org pregnant, kene mownim sickness.. muntah2 yg x thn tu.. nasib baiklah x abis waktu lg.. hoho.. selamat puase aku...

Hari jgk memg seyes x larat .. da la semlm xleh tido... ngan muntahnye.. so perut aku totally kosong... zero.. .sume da buang sebaik shj aku menghabiskan sahur aku... adeh.... so arini satu hari aku bantai tidoq jek...

Plg xleh blah..azan je maghrib ...trus kedengaran bunyik2 mercun.. hoho.. buat aku rindu nk balik umah.. nk join adk main mercun wlpn hanye mercun bawang jek... hahhaha... bkn ape.. mercun tu je yg halal dan x bhye... hehehe.... tp ok lagi la setakat mercun tu...ade jgk yg da pasang takbir raye..ape kes brader?? hahhaha... ntah pape la...

Niway semoga kite sume berjaya mengharungi ramdhan ini..dan semoga ramadhan ini lg better dr yg seblmnye..amin..ya rabbal al amin...


















2 comments:

tryphanena said...

btol3..sgt kesian tgk mira ni x tito langsung..pagi2 time 1st sahur tgk die da terduduk atas katil mata buntang x tito..pastu muntah2..hati bkate apekah?mengapekah?rupe2nye beliau gastrik hoho..sabo bnyk2 ye mira..dugaan di bln pose utk manusia2 gastrik seprti kite..hanye kte yg merase n memahaminye..hee=)

Putri Nur Amira Elisya said...

hahaha...seb bek x slh aggp..kang x pasal2 arep kene..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...