~~~

Give Me Some Sunshine..
Give Me Some Rain..
Give Me Another Chance..
I Want Grows Up One Again...

nuffnang

~dipersilakan klik~

Followers

~~networkblogs~~

Saturday, August 14, 2010

kepak Ayam Maduku!!!!!



bersamaan 5 ramadhan..
pukul 6.15 am


grrr...inilah perasaan aku saat ni ..geram....storynye mcm ni....layangggg...

4 ramadhan
pukul 5.30 pm:
mcm biase la...saat ni duk pikir nk makan pe la berbukak ni....bestnye dpt mkn ayam madu, air tebu ngan caremalku syg...tp semua tu harapan jela coz xde transpot nk g bazar..har3...so akhirnye aku memngambil keputusan nk layan nasi goreng USA je (bg yg xtau nasi grg ni die ade telor mate n ayam masak merah gitu..tp depends kt kedai la...mcm2 verc aku da mkn..ade yg nasi die goreng kicap..ade yg ayam tu seketul,kedebab gitu letak kt dlm kuah)


pukul 5.53 pm:
penat berpikir dlm 20 minit td ,..akhirnya aku order la jgk nasi goreng td...tp kire idup aku best la duk cni...sebbnye aku dlyn cam tuan put3..eh..of coz la..name pom putri..hahhhaha...tp put3 rajakah aku tuk dlyn sedemikian rupe..tp aku redha je..da diorg yg lyn camtu...hik3..so sms pom da anta kt brader kedai mkn yg ade lam kolej aku ni...just tunggu sms siap je dr pelyn setia aku tu..hahahhaahah...best kot....


pukul 6.12 pm:
tibe2 je aku dpt satu sms yang menggemparkan jantung..

Rumet: Wahai roomate, mahu order ape2 kah? beta mahu ke pasar mlm sebentar lg.. (cam x kene je psr mlm..adeh rumetku ini..hak3 )

Aku: Hoho...mengapekah lmbt bebenar tuan put3 bertanyakan beta..tp ok jgk, beta mahu kepak ayam madu,hoho, same itu caramelku syg...dgn air tebu,..adeh..byk la plak.. (nafsu mkn da terlepas beb)

Rumet: Baek akan beta usahakan ya...

Aku: Terime kasih bebyk ye tuan put3...

hatiku kembali berbunge,,yea2..dpt gak mkn kepak ayam madu..oh..mengidam siot....hehehe...



pukul yg x terpukul olehku:
maka masuklah waktu berbuke..oleh krn byk sgt mknnye..so aku thn je nafsu aku kt ayam td dan berniat nk mknnye di kala sahur bersame nasi putih...

maka dgn semangat waja dan berkobar2 aku mahu bgn sahur...tido awal kot..hahhaa...ciap kunci alarm 2 kali ag..satu kul 5..satu kul 6.15 yg mane aku set nada yg berlainan...so aku tau la aku lmbt bgn ke ape..kan3..bijak x? bijak x??? wahahhaa..korg leh la nk tiru..so bile dgr nada kul 6 lebih td..alamaknye da tau terlepas sahur..so xpyh la excited nk bgn ye...tp kene bgn jgk..tuk subuh jela...


berlainan la plak kisahnye dgn aku ni...byk kali aku tejage...betape takotnye aku kempunan mkn keok aym td...then tibe la saat tido lena aku diganggu dgn satu lgu tema bola sepak.. WAKA2 ( yg dinyanyi oleh shakira tu...) dgn terpisat2 aku bukak mate....dgr je lagu tu..hatiku berbunge riang..nada kul 5 yg berbunyi..oyeahhhh..my kepak ayam..meh cini kau..nyam2....mengidam ni.... tp bile da sedar sepenuhnye..mate da boleh bukak besar2..aku tgk jam... pukul 6.00 am..
eh..hatiku terdetik 'btol ke ni'...aku tgk lg...btol...kecewanye aku mase tu Tuhan je yg tau...bye2 kepak aymku... tp aku x puas hati..aku rase mimpi je kot..so aku wat tido balik..bile bukak mate aku tgk jam balik...same je..grrrrrrrrrrrrrrrrr..gerammnye... lebih kurg sepuluh kali kot aku duk bt camtu..sebbnye nk kompemkan pukul bape...akhirnye aku redha jela...lau setakat seketul ok lg..ni da la 2 ketul ayam tu..uih....membazir kot... n mase tu jgk bru aku sedar..alarm aku die keep snoozing smpai sejam... kirenye aku tertipu la...

(moral of the story: jgn excited sgt nk simpn mknan tuk sahur..lau boleh mkn je time moreh...)

grrrr,....geram aku x abis lg....grrr..geram kuasa sepuluh kali ganda kuasa matahari...




4 comments:

Anonymous said...

wakakaka..xtaw nk gelak ke nk kesian..tp lg bnyk gelak la haha..kisah yg amat sedihlah di bulan pose ini..yg x tahan tu leh plak die bgn kol 1,2 pagi excited takot kepak ayam tu terbang..mmg sungguh berkepak la ayam tu leh lari kui3..sabo je la r00mateku..nnt kte beli lg kepak ayam next time ea..tuhan syg org2 yg bersabar walopon x sahur..kui3 x abeh lg gelak..adeh sakit perot ku..

Putri Nur Amira Elisya said...

hahaha..tau xpe..tensen giler..lkast2 terbang jgk die..uwaaaaaaaaaa

nz said...

slmt pose emy =)

Putri Nur Amira Elisya said...

november zulu: erk??? siapakah gerangan tuan hamba???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...