~~~

Give Me Some Sunshine..
Give Me Some Rain..
Give Me Another Chance..
I Want Grows Up One Again...

nuffnang

~dipersilakan klik~

Followers

~~networkblogs~~

Tuesday, August 3, 2010

kenangan yg menyesakkkan ruang memoriku

saat ini...i'm tyring my best not to cry..but i can't...mutiara tu jatuh berderai jgk...ape boleh aku buat...di saat semua org dibuai mimpi indah...jauh dipersimpangan dunia ini...aku juga yg masih berteleku seorg diri..meluahkan isi hatiku mungkin...rase itu dtg tiba2....anugerah Allah yg sgt bernilai..tanpa rase @ saintifiknya perasaan..seseorg itu tidak akan lengkap...tetapi ade sesetengah rase yg ingin kita hindari..rase sedih..kecewa...ape saje yg bersifat negatif...aku jua begitu...puas ku mencuba...mengusir awan2 kenangan yg dtg bertamu..pergilah...aku penat...biarkan aku berehat...kenapa kau tdk penah lekang dr ruang memoriku?? aku ingin tau..apekah petanda yg kau cuba sampaikan??? aku tidak mengerti...hanya doa yg ku panjatkan... ya Allah..hanya Engkau yg mengetahui isi hatiku ini...Kau tabahkan ia untuk aku meneruskan hidup ini....Engkau berilah aku petunjukMu ya Allah...untuk aku tetap di jalanMu...amin ya rabbal al amin...aku pasrah dgn ketentuanMu...ada sesuatu yg bernilai aku telah pelajari dr ranjau ini...akan ku abadikan ia jauh di dasar hatiku...ku kunci seutuhnya...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...