~~~

Give Me Some Sunshine..
Give Me Some Rain..
Give Me Another Chance..
I Want Grows Up One Again...

nuffnang

~dipersilakan klik~

Followers

~~networkblogs~~

Monday, August 16, 2010

@@ Surat Buat Kekasih @@



B...
Percayalah...
Cintaku, kasihku hanya untukmu...
Walaupun sesekali ada kumelukaimu...
Tetapi bukan niatku begitu...

B...
Percayalah...
Kadang2 itu hanyalah gurauan...
Tetapi endingnya pergaduhan...
Akhirnya aku dalam kekesalan...

B...
Percayalah...
Walaupun sering kukatakan aku ingin mencari penggantimu...
Tetapi tidak sekali ku tegar melakukan itu...
Kerana aku hanya mahukan dirimu...

B...
Percayalah...
Walaupun sering mereka katakan kita tidak sepadan...
Tetapi tidak sekali ku endahkan...
Kerana bagiku cinta tiada sempadan...

B...
Percayalah...
Jika selalu kau lihat aku merapu...
Bukan maksudnya ku cuba berpaling darimu...
Cuma perhatian yang aku dambakan darimu...

B...
Percayalah...
Bukan banyak yang kumahukan darimu...
Cukuplah pengertianmu akan diriku...
Kejujuran dan keikhlasan hati kecil mu...


B...
Percayalah...
Aku bertuah memilikimu...
Kerana walaupun badai tsunami yang datang mengganggu...
Tetapi kau tetap setia disisiku...

salam sayang dariku.....
kekasihmu...

(coretan ini ikhlas dari hatiku...bkn copy paste dr mana2)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...