~~~

Give Me Some Sunshine..
Give Me Some Rain..
Give Me Another Chance..
I Want Grows Up One Again...

nuffnang

~dipersilakan klik~

Followers

~~networkblogs~~

Thursday, August 12, 2010

~~ setahun 7 bulan ~~

Hari ini.. 12 ogos 2010 bersamaan 2 ramadhan 1431 hijrah,genaplah usia perhubungan aku setahun 7 bulan....bermcm2 dugaan aku dan c die lalui..... antara kenangan lucu yg kami lalui adalah tragedi minuman bliss di carrefour...hahhaa....oh gosh lemah semangat time tu....


Ni la rupa cincin kami..ni pom aku yg pakse die pakai..sume benda nk kene pakse..adoi....sabar jela....ini pom byk kali aku terase kot...stp kali kuar nk kene aku tegor dulu.. 'mane cincin" pahtu dgn tersengih2 bru la die pakai...itu lau die x tertggl kt mane2 la..tp ade sekali aku bt jht..hahhaa...tanpa die perasan aku curik cincin tu..pahtu aku wat2 tanye..mane cincin...die pom mula la mencari..tp xde...yg xleh blah die ni jenis sush nk ingt seket..lg la syok aku kenekan die..die ingt die tertinggl kt surau..then aku wat bodo tunggu die g cri..hahaha...dtg2 je kt aku die da gelabah..xjumpe cincin tu..aku pom ape lg..mula la berlakon..marah2 die..hahahaha...jht giler aku....


Time ni plak...aku xde keje ..so menyonteng2 la tgn menggunakan inai tube...ape lg kene la marah sebb c die xsuke inai..die kate nmpk kotor..so aku tanye la die lau time kawin cmner..die kate lau aku nk pakai..pakai jela tp die xnk...hahhaaha..ade aku kisah..nk pakse jgk die pakai...
x pakai xleh kawin...hahhaa

Yang ni plg xleh blah... lukisan ni dilukis oleh kwn2 ku ketika kelas Dr. gery lau x silap aku..punyer la bosan kuliah tu...so duk main kene mengena..last2 aku yg terkena..ape kes?? hahhaa....aku suke gmbr ni..cume slek kt gg coz gg aku normal k..xde jongang2 ni..hahaha... ni way kredit to isma dan iera...gabungan diorg la nukilan ini..

Buat my hubby...i love u....emmwahh..heee..gediks...



~~@riMy~~

2 comments:

aienzunnur said...

kawen la cepat2 sikit..hahaha

Putri Nur Amira Elisya said...

hahahha...lau boleh nk sekrg jgk..tp tula..cik abg i ni..nk kene pakse dulu..hoho

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...